Feedback
I.D.: 97102212

Contract servicii asigurare personal temporar

Data publicarii
13.05.24 Exista 395.866 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79620000-6
Pretul estimativ:
1.292.206,72 RON - 1.938.310,08 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de asigurare personal temporar pentru Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie al Municipiului BucureştiPrezenta achiziţie vizează asigurarea de personal necesar derulării activităţii curente a CENTRUL DE CREAŢIE, ARTĂ ŞI TRADIŢIE AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI, în conformitate cu atribuţiile şi obligaţiile ce îi revin conform prevederilor legale în vigoare, raportat la cerinţele caietului de sarcini.Autoritatea contractan...
Servicii de asigurare personal temporar pentru Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie al Municipiului BucureştiPrezenta achiziţie vizează asigurarea de personal necesar derulării activităţii curente a CENTRUL DE CREAŢIE, ARTĂ ŞI TRADIŢIE AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI, în conformitate cu atribuţiile şi obligaţiile ce îi revin conform prevederilor legale în vigoare, raportat la cerinţele caietului de sarcini.Autoritatea contractantă îşi rezervă, în baza prevederilor art. 165 din HG nr. 395/2016, dreptul de a prelungi durata contractului de servicii ce urmează a fi atribuit, care vizează servicii cu caracter de regularitate, a cărui durată de îndeplinire expiră la data de 31 decembrie 2024, previzionând posibilitatea de suplimentare a cantităţilor de servicii deja achiziţionate până la 30 aprilie 2025 (estimate în valoare de 1.938.310,08 lei), până la nivelul maxim aferent cu luare în considerare a valorii serviciilor pentru perioada ianuarie-aprilie 2025.Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul în temeiul art. 221 din Legea nr. 98/2016 de a modifica cantităţile de servicii pe perioada de derulare a contractului în funcţie de modificările legislative sau de modificarea structurii organizatorice a autorităţii contractante, fapte care nu au putut fi luate în vedere la iniţierea procedurii de atribuire. Astfel, pe baza clauzei de revizuire necesitatea ce a stat la baza atribuirii se poate modifica, pe perioada de derulare a contractului, în sensul creşterii sau scăderii cantităţii de servicii achiziţionate, valoare modificării urmând a fi raportată la preţurile ofertate la nivelul propunerii financiare înaintate.Dreptul autorităţii contractante de a opta pentru suplimentarea cantităţilor de servicii este condiţionat de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie în exerciţiul financiar 2024.Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-i-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.Valoarea estimată minimă (1.292.206,72 lei) a prezentei proceduri reprezintă valoarea ce va sta la baza elaborării ofertelor şi reprezintă valoarea estimată calculată pentru 8 luni, respectiv pentru perioada mai-decembrie 2024, în timp ce valoarea estimată maxim (1.938.310,08 lei) a prezentei proceduri reprezintă valoarea ce a ţinut cont si de o eventuală suplimentare în baza art. 165 din HG nr. 395/2016, pentru primele 4 luni ale anului 2025. Pentru primele 4 luni ale anului 2025, prestatorul îşi va păstra comisionul neschimbat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu