servicii de asigurari, astfel: Lotul 1 - Asigurari RCA Tramvaie, Lotul 2 - Asigurari RCA Autobuze, Lotul 3 - Asigurari RCA Autovehicule, Lotul 4 - Asigurari Casco, Lotul 5 - Asigurari de persoane, bagajele acestora si riscuri de accidente ce cad in sarcina operatorului de transport, Lotul 6 - Asigurari pentru autoutilitarele de ridicat masini, Lotul 7 – Asigurari cladiri, Lotul 8 - Asigurari cladiri pentru substatii electri...
servicii de asigurari, astfel: Lotul 1 - Asigurari RCA Tramvaie, Lotul 2 - Asigurari RCA Autobuze, Lotul 3 - Asigurari RCA Autovehicule, Lotul 4 - Asigurari Casco, Lotul 5 - Asigurari de persoane, bagajele acestora si riscuri de accidente ce cad in sarcina operatorului de transport, Lotul 6 - Asigurari pentru autoutilitarele de ridicat masini, Lotul 7 – Asigurari cladiri, Lotul 8 - Asigurari cladiri pentru substatii electrice. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 8. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici in termenul-limita stabilit. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu 6 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Nota: la calculul termenului de solicitare/răspuns clarificări exprimat in zile, data limită de depunere a ofertelor nu se ia în considerare.