Feedback
I.D.: 30277054

Contract sau comanda cadru pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate şi pg de internet a ANCOM la www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi achizit

Data publicarii
21.08.18 Exista 827.389 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50116500-6
Termenul limita pentru depunere:
24.08.18
Pretul estimativ:
1.240,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1030285.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de montare-demontare-echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. Valoarea estimată fără TVA – Valoarea estimată fără TVA – 1.240,00 lei, împărţită pe loturi după cum urmează: lot 1- 680,0...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de montare-demontare-echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. Valoarea estimată fără TVA – Valoarea estimată fără TVA – 1.240,00 lei, împărţită pe loturi după cum urmează: lot 1- 680,00 lei; lot 2-40,00 lei; lot 3-520,00 lei; Nr. crt. Tip autovehicul Număr de autovehicule Categorie autovehicule Tarif estimat schimbare anvelope/ autovehicul – lei, fără TVA Tarif estimat vulcanizare/anvelopă lei, fără TVA LOT 1: masa > 3.500 kg Direcţia Regională Cluj 1 Autospeciala Mercedes Benz 416 CDI Sprinter 1 buc. N2 Autospecială – lab. comunicaţii int. 3+1 uşi 330 20 LOT 2: Direcţia Regională Cluj 1 Remorca, marca Boro (suprastructură deschisă,masa de 750 kg, dimensiuni 3850mm x 1850mm x 850mm) 1 buc. O1 - 20 2 Motociclu Bombardier tip Outlander (ATV) 1 buc. L6e - 20 LOT 3: Oficiul Judeţean Sibiu 1 Autoturism Dacia Duster 2 buc. M1 120 20 În situaţia în care preţul unitar, fără TVA, al fiecărei operaţiuni ofertate (servicii de schimbare anvelope şi servicii de vulcanizare pneu), nu se încadrează în valoarea estimată unitară, fără TVA, prezentate mai sus, oferta va fi considerată inacceptabilă. - Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de proces-verbal de recepţie. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Se vor specifica două tarife, unul pentru servicii de schimbare anvelope (montare-demontare- echilibrare) pe un autovehicul şi un tarif de vulcanizare auto pentru 1 bucată pneu. Se va prezenta preţul -tariful total pentru (montare-demontare+ echilibrare pneuri şi tarif vulcanizare auto), pentru fiecare lot, conform anexei nr.2, şi se va publica în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro), sau se poate transmite ofertă scrisă prin email, fax sau direct la sediul autorităţii contractante. În situaţia în care preţul unitar, fără TVA, al fiecărei operaţiuni ofertate (servicii de schimbare anvelope şi servicii de vulcanizare pneu), nu se încadrează în valoarea estimată unitară, fără TVA, prezentate la punctul nr.4. ,,Valoarea estimată”, oferta va fi considerată inacceptabilă. Contractul sau comanda va fi cadru, în care se va specifica tarifele pentru operaţiunile solicitate, iar punerea lui în executare va fi pe bază de solicitare şi conform punctului IV- detalierea metodologiei de lucru din Caietul de sarcini. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau comanda cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi.  
Contract sau comanda cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 20.08.18
servicii de montare-demontare- echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 14 loturi. 17.05.18
Contract sau comandă având ca obiect furnizare produse Baterii şi Acumulatori.  
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. 14.08.18
Contract sau comandă având ca obiect furnizare materiale pentru întreţinere şi funcţionare.  
Contract cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri şi vulcanizare auto. Procedura este împărţită în 14 (paisprezece) loturi. 30.04.18
servicii cadastrale schimbare destinaţie pentru sediile Maramureş, Mureş şi Sibiu ale ANCOM DR Cluj 17.02.22
Contract sau comandă având ca obiect furnizare materiale pentru întreţinere şi fucţionare 25.09.18
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale schimbare destinaţie. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi 29.04.21