Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
-35,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT) AUTOVEHICULE
-40,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT)- AUTOSPECIALE
-15,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE SPALARE MOTOCICLU şi
-15,00 le...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
-35,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT) AUTOVEHICULE
-40,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT)- AUTOSPECIALE
-15,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE SPALARE MOTOCICLU şi
-15,00 lei fără TVA/ pt. 1 (una) OPERATIUNE SPALARE REMORCA
În situaţia în care preţul unitar, fără TVA, al fiecărei operaţiuni ofertate (spălat interior+exterior), nu se încadrează în valoarea estimată unitară, fără TVA, de mai sus, oferta va fi considerată inacceptabilă.
Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de proces-verbal de recepţie.
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
Se vor specifica tarife pentru ambele operaţiuni atât pentru spălat exterior cât şi pentru spălat interior la capitolul ,,descriere” din SEAP. Se va prezenta preţul total (tarif interior+tarif exterior), care se va publica în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro).
În situaţia în care preţul unitar, fără TVA, al fiecărei operaţiuni ofertate, nu se încadrează în valoarea estimată unitară, fără TVA, de mai sus, oferta va fi considerată inacceptabilă.
Preţurile convenite pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale vor rămâne neschimbate şi nu poat fi modificate pe toat? perioada derulării Contractului sau comenzii
Contractul va fi cadru, în care se va specifica tarifele pentru operţiunile solicitate, iar punerea lui în executare va fi conform punctului IV- detalierea metodologiei de lucru din Caietul de sarcini.
Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii.
OFERTANT, ANEXA NR.1
__________________
(denumirea/numele)
DECLARAŢIE
privind respectarea condiţiilor din solicitarea de oferte şi caietul de sarcini
Subsemnatul(a)_______________________________, reprezentant lega/împuternicit al _______________________________________, (denumirea/numele şi sediul/adresa operatorului economic), în calitate de ofertant pentru, achizitii de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV:50112300-6) organizată de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii DR Cluj, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedura de achiziţie şi a sancţiunilor aplicate falsului în declaraţii că ,,oferta prezentată respectă toate cerinţele şi condiţiile precizate în solicitarea de ofertă şi caietul de sarcini” .
Subsemnatul(a) declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înteleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.
Data completării: ___________
OFERTANT,
___