Feedback
I.D.: 30266352

Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexa, pot fi vizualizate şi pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.

Data publicarii
20.08.18 Exista 180.144 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112300-6
Termenul limita pentru depunere:
23.08.18
Pretul estimativ:
8.960,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1030106.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. -35,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT) AUTOVEHICULE -40,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT)- AUTOSPECIALE -15,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE SPALARE MOTOCICLU şi -15,00 lei ...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. -35,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT) AUTOVEHICULE -40,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT)- AUTOSPECIALE -15,00 lei fara TVA/pt 1 (una) OPERATIUNE SPALARE MOTOCICLU şi -15,00 lei fără TVA/ pt. 1 (una) OPERATIUNE SPALARE REMORCA În situaţia în care preţul unitar, fără TVA, al fiecărei operaţiuni ofertate (spălat interior+exterior), nu se încadrează în valoarea estimată unitară, fără TVA, de mai sus, oferta va fi considerată inacceptabilă. Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de proces-verbal de recepţie. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Se vor specifica tarife pentru ambele operaţiuni atât pentru spălat exterior cât şi pentru spălat interior la capitolul ,,descriere” din SEAP. Se va prezenta preţul total (tarif interior+tarif exterior), care se va publica în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro), sau se poate transmite ofertă scrisă prin email, fax sau direct la sediul autorităţii contractante. În situaţia în care preţul unitar, fără TVA, al fiecărei operaţiuni ofertate, nu se încadrează în valoarea estimată unitară, fără TVA, de mai sus, oferta va fi considerată inacceptabilă. Preţurile convenite pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale vor rămâne neschimbate şi nu poat fi modificate pe toat? perioada derulării Contractului sau comenzii Contractul va fi cadru, în care se va specifica tarifele pentru operţiunile solicitate, iar punerea lui în executare va fi conform punctului IV- detalierea metodologiei de lucru din Caietul de sarcini. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract SAU comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 27.02.19
Contract/ comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 24.02.21
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificat şi încărcat stingătoare din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50413200-5), 29.11.18
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, 04.10.19
Contract/Comandă cadru pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de transport de bunuri cu mijloace de transport ȋnchiriate (pe platformă). 30.05.19
Servicii de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 01.10.20
Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 10.08.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizii tehnice şi reparaţii pentru grupurile electrogene aflate la site-urile ANCOM DR Cluj 29.07.20
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de curătenie la sediile ANCOM DR Cluj şi anume sediile oficiilor judeţene Covasna şi Satu Mare. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi. 28.08.18
"Modernizarea/reabilitarea a 47 staţii de cale ferată din Romania-SRCF Cluj: 2 loturi LOT 1: MODERNIZARE / REABILITARE - STATIA CF BECLEAN PE SOMES (Proiectare şi Execuţie) LOT 2: MODERNIZARE / REABILITARE - STATIA CF DEJ CALATORI (Proiectare şi Execuţie)