Feedback
I.D.: 30429781

Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de curătenie la sediile ANCOM DR Cluj şi anume sediile oficiilor judeţene Covasna şi Satu Mare. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi.

Data publicarii
29.08.18 Exista 773.472 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
03.09.18
Pretul estimativ:
10.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1031861.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de curătenie la sediile ANCOM DR Cluj şi anume sediile oficiilor judeţene Covasna şi Satu Mare” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – Valoarea estimată fără TVA (perioada 01.08.2018-31.12.2018- 5 luni) – 10.000 lei, împărţită pe loturi după cum urmează: lot 1- 1.500 lei; lot 2-8.5...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de curătenie la sediile ANCOM DR Cluj şi anume sediile oficiilor judeţene Covasna şi Satu Mare” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – Valoarea estimată fără TVA (perioada 01.08.2018-31.12.2018- 5 luni) – 10.000 lei, împărţită pe loturi după cum urmează: lot 1- 1.500 lei; lot 2-8.500 lei; 300 lei/ lună- pentru locaţia Covasna şi 1.700 lei/ lună – pentru locaţia Satu Mare. - Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de proces-verbal de recepţie. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Se vor specifica preţul pentru 1 lună precum şi pretul total pentru 5 luni, exprimat în lei fără TVA, pentru fiecare lot, conform anexei nr.2, şi se va publica în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro) sau se poate transmite ofertă scrisă prin email, fax sau direct la sediul autorităţii contractante. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii. anexele prezentului anunt se gasesc pe site-ul ANCOM, www.ancom.org.ro
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de curătenie la sediile ANCOM DR Cluj şi anume sediile oficiilor judeţene Covasna şi Satu Mare. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi. 28.08.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu. 29.08.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere pentru dozatoare de apă la sediul DR Cluj (5 aparate) şi sediile oficiilor judeţene, câte un aparat în fiecare locaţie. 06.11.18
Servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiul Judeţean Braşov şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor judeţene Sălaj, Maramureş şi Braşov 05.11.19
Contract/ comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 19.06.20
Contract sau comanda cadru pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate şi pg de internet a ANCOM la www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi achizit 24.08.18
Contract sau comanda cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi.  
servicii de montare-demontare- echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 14 loturi. 17.05.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de ?ntreţinere şi reparare a cazanelor pentru ?ncălzirea centrală. 08.10.18