Feedback
I.D.: 30806202

Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificări instalaţii gaz la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor şi Sibiu.

Data publicarii
19.09.18 Exista 485.906 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Termenul limita pentru depunere:
25.09.18
Pretul estimativ:
2.610,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1035561.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei “servicii verificări instalaţii gaz la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor şi Sibiu” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împăţită în 3 (trei) loturi. Valoarea estimată fără TVA – 2.610,00 lei, din care 1.090,00 lei pentru lotul nr.1; 760,00 lei pentru lotul nr.2, 760 lei pentru lotul nr...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei “servicii verificări instalaţii gaz la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor şi Sibiu” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împăţită în 3 (trei) loturi. Valoarea estimată fără TVA – 2.610,00 lei, din care 1.090,00 lei pentru lotul nr.1; 760,00 lei pentru lotul nr.2, 760 lei pentru lotul nr.3. Termenul de prestare a serviciilor, trebuie să fie: În intervalul de 30 de zile calendaristice ?nainte de expirarea verificării tehnice periodice pentru loturile: 1 şi 2. În termen de max 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului sau de la data confirmării primirii comenzilor pentru lotul nr.3. Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de recepţie. Pentru depăşirea termenului asumat, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea lotului, fără TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, penalităţi ce vor fi pretinse şi/sau deduse şi reţinute de către ANCOM din obligaţiile de plată a preţului, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile de întârziere nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii. Conditii de plată: Prestatorul va emite factura pe adresa : ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, cont:, RO03TREZ.23.F.85.01.00.20.01.30.X, A.T.C.P.M.B. şi se va transmite la adresa: ANCOM DR Cluj din Cluj-Napoca, str. Câmpeni, nr.28. Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor, pentru fiecare lot în parte. Plata se va efectua, pentru fiecare lot în parte, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor. In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Nu se admite efectuarea de plati în avans pentru o factură aferentă unui lot. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu