Feedback
I.D.: 36690347

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii întreţinere şi reparaţii pentru dozatoarele de apă din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50532000-3).

Data publicarii
20.06.19 Exista 840.601 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50532000-3
Termenul limita pentru depunere:
26.06.19
Pretul estimativ:
20.328,00 RON - 20.328,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1087473.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparaţii dozatoare de apă din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 20.328,00 lei, defalcată astfel: valoarea totală estimată revizie (2 revizii/an) pentru 14 dozatoare este de 13.552 lei, valoarea totală estimată a orelor de manoperă este...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparaţii dozatoare de apă din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 20.328,00 lei, defalcată astfel: valoarea totală estimată revizie (2 revizii/an) pentru 14 dozatoare este de 13.552 lei, valoarea totală estimată a orelor de manoperă este de 1.400 lei, valoare totală estimate a pieselor de schimb este de 5.376 lei. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: 1. În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al orei de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de reparare, determinat luând in considerare numărul maxim estimat de 28 de ore de manoperă, tariful revizie, conform anexei nr.2. 2. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al tarifelor (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ȋn sumă fixă, de 5.376 lei fără TVA. 3. Valoarea totală rezultată trebuie să se încadreze în valoarea estimată până la data de 31.12.2019 de 20.328 lei, pentru 14 bucăţi dozatoare de apă. Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. 4. Contractul de servicii se va încheia la valoarea totală estimată până la data de 31.12.2019, iar preţul care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie de numărul de ore de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă şi pretul pieselor de schimb furnizate şi montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate de la Oficiile Judeţene din cadrul DR Cluj (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video) 28.06.19
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia Duster Laureate şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj 22.07.19
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii şi revizii tehnice pentru grupurile electrogene ESE 10 DW ale site-urilor ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50532300-6). 14.03.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţie pentru dozatoarele de apă 02.07.20
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj 31.10.19
servicii de întreţinere şi reparare autovehicule Dacia Duster Laureate şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj 26.07.21
Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 10.08.21
Servicii de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 01.10.20
Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 17.06.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene 17.06.21