Feedback
I.D.: 38273855

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii expertize tehnice la sediul O.J. Satu Mare. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi.

Data publicarii
06.09.19 Exista 1.089.956 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71319000-7
Termenul limita pentru depunere:
12.09.19
Pretul estimativ:
7.750,00 RON - 7.750,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1101354.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei, expertize tehnice la sediul O.J. Satu Mare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 7.750,00 lei, defalcată astfel: 2.500 lei pentru lotul nr.1; 3.500 lei pentru lotul nr.2; 1.750 lei pentru lotul nr.3. Termenul de prestare a serviciilor - 30 (treizeci) de zile calendaristice de la semnar...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei, expertize tehnice la sediul O.J. Satu Mare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 7.750,00 lei, defalcată astfel: 2.500 lei pentru lotul nr.1; 3.500 lei pentru lotul nr.2; 1.750 lei pentru lotul nr.3. Termenul de prestare a serviciilor - 30 (treizeci) de zile calendaristice de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii; Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea lotului, fără TVA, pe fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea solicitării din partea achizitorului. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Preţurile trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contractului. Procedura este împărţită pe 3 (trei) loturi, reprezentând servicii expertize tehnice la diferite obiective. Preţul ofertei va fi exprimat în lei/lot, total operaţiuni solicitate prin Caietul de sarcini, fără TVA, conform anexei nr. 2. Se va specifica dacă firma este plătitoare sau neplătitoare de TVA. Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derulǎrii Contractului sau comenzii. Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
Servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiul Judeţean Braşov şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor judeţene Sălaj, Maramureş şi Braşov 05.11.19
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc. 10.07.18
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, 03.10.19
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere pentru dozatoare de apă la sediul DR Cluj (5 aparate) şi sediile oficiilor judeţene, câte un aparat în fiecare locaţie. 06.11.18
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale pentru sediul Oficiului Judeţean Alba. 11.02.22
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale schimbare destinaţie. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi 29.04.21
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 24.06.19
Comandă având ca obiect achiziţia de furnizare 2 buc genţi de aluminiu. 13.04.22
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la instalaţia de încălzire din dotarea ANCOM DR Cluj, 27.06.19