Feedback
I.D.: 39392404

Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj

Data publicarii
28.10.19 Exista 872.416 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Termenul limita pentru depunere:
31.10.19
Pretul estimativ:
2.050,00 RON - 2.050,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini serv hidranti.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 2.050,00 lei, din care 190,00 lei (5 hidranţi X 38,00 lei/ buc verificare hidrant) reprezintă valoarea serviciilor iar 1.860,00 lei reprezintă valoare...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 2.050,00 lei, din care 190,00 lei (5 hidranţi X 38,00 lei/ buc verificare hidrant) reprezintă valoarea serviciilor iar 1.860,00 lei reprezintă valoarea estimată a pieselor de schimb Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: 1. În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic de verificare pentru un hidrant şi preţul total pentru prestarea serviciilor de verificare hidranţi, determinat luând in considerare numarul total de hidranti (5 bucăţi) astfel: 2. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al serviciilor de verificare hidranţi (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ȋn sumă fixă, de 1.860,00 lei fără TVA. 3. Valoarea totală rezultată trebuie să se încadreze în valoarea estimată până la data de 31.12.2019 de 2.050,00 lei fără TVA. Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. 4. Contractul sau comanda de servicii se va încheia la valoarea totală estimată până la data de 31.12.2019, iar preţul care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie de numărul total de hidranţi (5 buc) şi preţul unic de verificare/ hidrant precum şi pretul pieselor de schimb furnizate si montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract sau comanda.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii şi revizii tehnice pentru grupurile electrogene ESE 10 DW ale site-urilor ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50532300-6). 14.03.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate de la Oficiile Judeţene din cadrul DR Cluj (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video) 28.06.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii întreţinere şi reparaţii pentru dozatoarele de apă din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50532000-3). 26.06.19
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia Duster Laureate şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj 22.07.19
Servicii de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 01.10.20
Servicii de întreţinere şi reparaţii remorci 2 buc, din dotarea ANCOM DR Cluj 26.08.21
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii centrale termice ale ANCOM DR Cluj 15.06.20
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 71356100-9). 29.11.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj 10.12.18
servicii de întreţinere şi reparare autovehicule Dacia Duster Laureate şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj 26.07.21