Feedback
I.D.: 32258656

Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 71356100-9).

Data publicarii
26.11.18 Exista 822.897 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Termenul limita pentru depunere:
29.11.18
Pretul estimativ:
1.200,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1052060.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 1.200,00 lei, din care 360,00 lei (6 ore estimate) reprezintă valoarea serviciilor iar 840,00 lei reprezintă valoarea pieselor Termenul de prestare: ...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 1.200,00 lei, din care 360,00 lei (6 ore estimate) reprezintă valoarea serviciilor iar 840,00 lei reprezintă valoarea pieselor Termenul de prestare: 5 (cinci) zile lucrătoare de la confirmarea primirii comenzi. Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea operaţiunii neefectuate de către prestator, fără TVA, pe fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea solicitării din partea achizitorului. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: 1. În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al orei de manoperă si preţul total al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparare, determinat luând in considerare numarul maxim estimat de ore de manopera (6 ore) astfel: 2. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al orelor de manoperă (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ?n sumă fixă, de 840,00 lei fără TVA. 3. Valoarea totală rezultată trebuie să se încadreze în valoarea estimată până la data de 31.12.2018 de 1.200,00 lei fără TVA. Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. 4. Contractul sau comanda de servicii se va încheia la valoarea totală estimată pana la data de 31.12.2018, iar preţul care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie de numărul de ore de manopera şi preţul unic al orei de manopera şi pretul pieselor de schimb furnizate si montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract sau comanda.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu