Feedback
I.D.: 30323703

Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu.

Data publicarii
23.08.18 Exista 870.571 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Termenul limita pentru depunere:
29.08.18
Pretul estimativ:
4.130,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei “servicii de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu ” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împăţită în 5 (cinci) lotur...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei “servicii de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu ” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împăţită în 5 (cinci) loturi. Valoarea estimată fără TVA – 4.130,00 lei, din care 760,00 lei pentru verificari tehnice periodice centrale, lotul nr.1; din care 3.370 lei pentru verificări tehnice periodice instalaţii gaz (1.090 lei pentru lotul nr.2, 760 lei pentru lotul nr.3, 760,00 lei, pentru lotul nr.4 şi 760,00 lei pentru lotul nr.5). 5. Condiţii contract: Termenul de prestare a serviciilor, trebuie să fie: În intervalul de 30 de zile calendaristice ?nainte de expirarea verificării tehnice periodice pentru loturile: 2,3. În termen de max 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului sau de la data confirmării primirii comenzilor pentru loturile: 1, 4, 5. Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de recepţie. Pentru depăşirea termenului asumat, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea lotului, fără TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, penalităţi ce vor fi pretinse şi/sau deduse şi reţinute de către ANCOM din obligaţiile de plată a preţului, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile de întârziere nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Se vor specifica tarif pentru o verificare, pentru fiecare lot în parte. Se va prezenta preţul (tariful) pentru o verificare pe fiecare lot şi va fi publicat în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro). ANEXELE 1, 2, 3- SUNT PE SITE UL www.ancom.org.ro, sectiunea anunturi achizitii publice,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificări instalaţii gaz la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor şi Sibiu. 25.09.18
Servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiul Judeţean Braşov şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor judeţene Sălaj, Maramureş şi Braşov 05.11.19
Contract sau comandă având ca obiect furnizare produse Baterii şi Acumulatori.  
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc. 10.07.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere pentru dozatoare de apă la sediul DR Cluj (5 aparate) şi sediile oficiilor judeţene, câte un aparat în fiecare locaţie. 06.11.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificat şi încărcat stingătoare din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50413200-5), 29.11.18
Contract sau comandă având ca obiect furnizare materiale pentru întreţinere şi funcţionare.  
Contract/Comandă cadru pe bază de solicitare având ca obiect servicii de furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru ATV-ul din parcul auto al DRC, precum şi prestarea de servicii de întreţinere a acestuia. 06.06.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii expertize tehnice la sediul O.J. Satu Mare. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 12.09.19