Feedback
I.D.: 27479570

Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba

Data publicarii
18.04.18 Exista 1.078.764 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Termenul limita pentru depunere:
25.04.18
Pretul estimativ:
2.380,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1003342.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei “servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împăţită în 4 (patru) loturi. Valoarea estimată fără TVA...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei “servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împăţită în 4 (patru) loturi. Valoarea estimată fără TVA –2.380,00 lei, din care 1.620,00 lei pentru verificari tehnice periodice centrale termice (430,00 lei pentru lotul nr.1, 430,00 lei pentru lotul nr.2, 760,00 lei pentru lotul nr.3) şi 760,00 lei pentru verificări tehnice periodice instalaţii gaz, lotul nr.4. Termenul de prestare a serviciilor, trebuie să fie: În intervalul de 30 de zile calendaristice ?nainte de expirarea verificării tehnice periodice pentru loturile: 3, 4. În termen de max 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului sau de la data confirmării primirii comenzilor pentru loturile: 1, 2. Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de recepţie. Pentru depăşirea termenului asumat, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea lotului, fără TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, penalităţi ce vor fi pretinse şi/sau deduse şi reţinute de către ANCOM din obligaţiile de plată a preţului, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile de întârziere nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Se vor specifica tarif pentru o verificare, pentru fiecare lot în parte. Se va prezenta preţul (tariful) pentru o verificare pe fiecare lot şi va fi publicat în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro) sau se poate transmite ofertă scrisă prin email, fax sau direct la sediul autorităţii contractante. Preţurile convenite pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale vor rămâne neschimbate şi nu poat fi modificate pe toat? perioada derulării Contractului. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii. OFERTANT, ANEXA NR.1 __________________ (denumirea/numele) DECLARAŢIE privind respectarea condiţiilor din solicitarea de oferte şi caietul de sarcini Subsemnatul(a)_______________________________, reprezentant lega/împuternicit al _______________________________________, (denumirea/numele şi sediul/adresa operatorului economic), în calitate de ofertant pentru, achizitii de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice/ instalaţii gaz (cod CPV: 71356100-9) o
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu. 29.08.18
Servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiul Judeţean Braşov şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor judeţene Sălaj, Maramureş şi Braşov 05.11.19
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificări instalaţii gaz la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor şi Sibiu. 25.09.18
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc 07.06.18
servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj, împărţit în 10 loturi. 12.04.18
servicii de montare-demontare- echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 14 loturi. 17.05.18
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc. 10.07.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificat şi încărcat stingătoare din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50413200-5), 29.11.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere pentru dozatoare de apă la sediul DR Cluj (5 aparate) şi sediile oficiilor judeţene, câte un aparat în fiecare locaţie. 06.11.18
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii expertize tehnice la sediul O.J. Satu Mare. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 12.09.19