Feedback
I.D.: 59508158

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de revizii şi reparaţii aparate de aer condiţionat la sediile din cadrul ANCOM DR Cluj

Data publicarii
03.08.21 Exista 834.634 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Termenul limita pentru depunere:
06.08.21
Pretul estimativ:
29.246,00 RON - 29.246,00 RON
Documente participare:
  1. PUBLICAT Caiet de sarcini servicii ap de aer conditionat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de revizii şi reparaţii aparate de aer condiţionat la sediile din cadrul ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 29.246 lei, fără TVA, defalcată după cum urmează: 12.656 lei fără TVA valoare revizii şi 16.590 lei fără TVA valoare reparaţii defalcate astfel, 6.864 lei fă...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de revizii şi reparaţii aparate de aer condiţionat la sediile din cadrul ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 29.246 lei, fără TVA, defalcată după cum urmează: 12.656 lei fără TVA valoare revizii şi 16.590 lei fără TVA valoare reparaţii defalcate astfel, 6.864 lei fără TVA valoare manoperă, 3.776 lei fără TVA valoare constatări şi 5.950 lei fără TVA valoare piese în sumă fixă conform tabelului următor: cf Caiet de sarcini atasat. Conditii de plată: Prestatorul va emite factura pe adresa: ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, conturi: RO03TREZ.23.F.85.01.00.20.01.30.X pentru suma de 12.656,00 lei fără TVA, RO56TREZ23F85010020.02.00X, pentru suma de 20.925,00 lei fără TVA, A.T.C.P.M.B. şi o va transmite la adresa: ANCOM DR Cluj din Cluj-Napoca, str. Câmpeni, nr.28. Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor. In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu