Serviciile care fac obiectul achiziţiei respective servicii de reparaţii uşă garaj Satu Mare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimată fără TVA – 3.970,00 lei, fără TVA defalcat după cum urmează: piese de schimb 2.970 lei fără TVA, manoperă 1.000 lei fără TVA (5 ore x 200 lei/ora de manoperă).
Prezentarea propunerii financiare se va face astfe...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei respective servicii de reparaţii uşă garaj Satu Mare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimată fără TVA – 3.970,00 lei, fără TVA defalcat după cum urmează: piese de schimb 2.970 lei fără TVA, manoperă 1.000 lei fără TVA (5 ore x 200 lei/ora de manoperă).
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
1. În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al orei de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de reparare, determinat luând in considerare numarul maxim estimat de 5 (cinci) ore de manoperă, conform anexei nr.2, astfel:
2. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al tarifelor (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ȋn sumă fixă, de 2.970,00 lei fără TVA.
3. Valoarea totală rezultată trebuie să se încadreze în valoarea estimată până la data de 31.12.2023 de 3.970,00 lei fără TVA. Ofertele care nu se încadrează în valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile.
4. Contractul de servicii se va încheia la valoarea estimată până la data de 31.12.2023, iar preţul care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie de numărul de ore de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă şi pretul pieselor de schimb furnizate şi montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract.
Conditii de plată:
Prestatorul va emite factura pe adresa: ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, conturi: RO56TREZ23F85010020.02.00X, A.T.C.P.M.B.
Prestatorul va transmite factura în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura, cu respectarea condiţiilor şi prevederilor reglementate prin O.U.G. nr. 120/2021, precum şi celelalte acte normative emise în aplicarea acesteia. În cuprinsul facturii electronice se va utiliza codul de angajament prevăzut în comandă.
Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor.
In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.