Feedback
I.D.: 70326331

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii uşă garaj Satu Mare

Data publicarii
20.06.22 Exista 799.969 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50712000-9
Termenul limita pentru depunere:
24.06.22
Pretul estimativ:
3.000,00 RON - 3.000,00 RON
Documente participare:
  1. 2. Caiet de sarcini si Sol de oferte rep usa garaj SM.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei respective servicii de reparaţii uşă garaj Satu Mare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 3.000 lei, fără TVA defalcat după cum urmează: piese de schimb 2.200 lei fără TVA, manoperă 800 lei fără TVA (5 ore x 160 lei/ora de manoperă Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea se...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei respective servicii de reparaţii uşă garaj Satu Mare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 3.000 lei, fără TVA defalcat după cum urmează: piese de schimb 2.200 lei fără TVA, manoperă 800 lei fără TVA (5 ore x 160 lei/ora de manoperă Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea contractului, fără TVA, pe fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea solicitării din partea achizitorului. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii autovehicule Dacia Duster şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj 22.07.22
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 71356100-9). 29.11.18
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii expertize tehnice la sediul O.J. Satu Mare. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 12.09.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 24.06.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale pentru sediul Oficiului Judeţean Alba. 11.02.22
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale schimbare destinaţie. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi 29.04.21
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, 03.10.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii a gardului de la sediul Oficiului Judeţean Satu Mare, 27.05.21
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificat şi încărcat stingătoare din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50413200-5), 29.11.18
Comandă având ca obiect achiziţia de furnizare 2 buc genţi de aluminiu. 13.04.22