Feedback
I.D.: 36782315

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate de la Oficiile Judeţene din cadrul DR Cluj (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video)

Data publicarii
25.06.19 Exista 1.089.570 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
28.06.19
Pretul estimativ:
34.000,00 RON - 34.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1088546.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate de la Oficiile Judeţene din cadrul ANCOM DR Cluj (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video), (cod CPV: 50610000-4). , trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 34.000,00 lei, defalcată astfel: valoarea totală estimată reviz...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate de la Oficiile Judeţene din cadrul ANCOM DR Cluj (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video), (cod CPV: 50610000-4). , trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 34.000,00 lei, defalcată astfel: valoarea totală estimată revizii (20 revizii/an) este de 23.100,00 lei, valoarea totală estimată a orelor de manoperă este de 3.000,00 lei, valoare totală estimate a pieselor de schimb este de 7.900 lei. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: 1. În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al orei de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de reparare, determinat luând in considerare numărul maxim estimat de 20 de ore de manoperă, tariful revizie (20 de revizii), conform anexei nr.2. 2. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al tarifelor (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ȋn sumă fixă, de 7.900 lei fără TVA. 3. Valoarea totală rezultată trebuie să se încadreze în valoarea estimată până la data de 31.12.2019 de 34.000 lei. Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. 4. Contractul de servicii se va încheia la valoarea totală estimată până la data de 31.12.2019, iar preţul care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie de numărul de ore de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă şi pretul pieselor de schimb furnizate şi montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii şi revizii tehnice pentru grupurile electrogene ESE 10 DW ale site-urilor ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50532300-6). 14.03.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii întreţinere şi reparaţii pentru dozatoarele de apă din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50532000-3). 26.06.19
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia Duster Laureate şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj 22.07.19
Contract servicii de revizii tehnice şi reparaţii pentru grupurile electrogene aflate la site- urile ANCOM DR CLUJ 29.06.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizii tehnice şi reparaţii pentru grupurile electrogene aflate la site-urile ANCOM DR Cluj 29.07.20
Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 17.06.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene 17.06.21
Servicii de întreţinere, reparaţii centrale termice şi instalaţii din dotarea ANCOM DR Cluj 15.06.22
Servicii de revizii şi reparaţii a sistemelor de securitate 09.03.23
Servicii de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 01.10.20