Feedback
I.D.: 47024439

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii centrale termice ale ANCOM DR Cluj

Data publicarii
10.06.20 Exista 825.773 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Termenul limita pentru depunere:
15.06.20
Pretul estimativ:
22.575,00 RON - 22.575,00 RON
Documente participare:
  1. 15 06 caiet de sarcini service centrale termice.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparaţii centrale termice ale ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 22.575,00 lei, defalcată pe loturi astfel: Lotul 1: valoare estimată 4.300 lei (1.540 lei reprezintă valoarea pieselor, 660 lei reprezintă valoarea manoperei iar 2.100 lei reprez...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparaţii centrale termice ale ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 22.575,00 lei, defalcată pe loturi astfel: Lotul 1: valoare estimată 4.300 lei (1.540 lei reprezintă valoarea pieselor, 660 lei reprezintă valoarea manoperei iar 2.100 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Lotul 2: valoarea estimată 2.150 lei (770 lei reprezintă valoarea pieselor, 330 lei reprezintă valoarea manoperei iar 1.050 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Lotul 3: valoarea estimată 2.150 lei (770 lei reprezintă valoarea pieselor, 330 lei reprezintă valoarea manoperei iar 1.050 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Lotul 4: valoarea estimată 2.150 lei (770 lei reprezintă valoarea pieselor, 330 lei reprezintă valoarea manoperei iar 1.050 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Lotul 5: valoarea estimată 2.150 lei (770 lei reprezintă valoarea pieselor, 330 lei reprezintă valoarea manoperei iar 1.050 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Lotul 6: valoarea estimată 2.150 lei (770 lei reprezintă valoarea pieselor, 330 lei reprezintă valoarea manoperei iar 1.050 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Lotul 7: valoarea estimată 2.150 lei (770 lei reprezintă valoarea pieselor, 330 lei reprezintă valoarea manoperei iar 1.050 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Lotul 8: valoarea estimată 2.150 lei (770 lei reprezintă valoarea pieselor, 330 lei reprezintă valoarea manoperei iar 1.050 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Lotul 9: valoarea estimată 1.075 lei (385 lei reprezintă valoarea pieselor, 165 lei reprezintă valoarea manoperei iar 525 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Lotul 10: valoarea estimată 2.150 lei (770 lei reprezintă valoarea pieselor, 330 lei reprezintă valoarea manoperei iar 1.050 lei reprezintă valoarea tarifului de constatare); Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: 1. În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al orei de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de reparare, determinat luând in considerare numarul maxim estimat de 12/6/3 (în funcţie de lot) de ore de manoperă precum şi numărul maxim de constatări estimate de 4/2/1 (în funcţie de lot), conform anexei nr.2, pentru fiecare lot în parte, astfel: 2. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al tarifelor (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ȋn sumă fixă, de 1.540/770/385 (în funcţie de lot), lei fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii centrale termice ale ANCOM DR Cluj 06.05.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii aparate de aer condiţionat din dotarea ANCOM DR Cluj 21.06.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii aparate de aer condiţionat din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50730000-1). 28.06.19
Servicii de întreţinere şi reparaţii aparate de aer condiţionat aflate la site-uri şi antene din cadrul ANCOM DR Cluj 01.09.20
Servicii de revizii şi reparaţii aparate de aer condiţionat din dotarea ANCOM DR Cluj 31.05.22
Servicii de întreţinere şi reparaţii remorci 2 buc, din dotarea ANCOM DR Cluj 26.08.21
Servicii de întreţinere, reparaţii centrale termice şi instalaţii din dotarea ANCOM DR Cluj 15.06.22
Achizitie deMedicamente, iod terapeutic, iod pentru diagnostic, Generator 99Mo/99Tc si kituri pentru preparare radiotrasori pentru diagnostic, divizate pe 363 loturi, un acord cadru pentru o perioada 24 de luni, avand frecventa contractelor subsecvente este de 6, conform caietului de sarcini  
Servicii de întreţinere şi reparaţii centrale termice 07.03.23
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia Duster Laureate şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj 22.07.19