Feedback
I.D.: 84836662

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de expertiză tehnică (Exp. Th.) în vederea efectuării lucrărilor de reparaţii la clădirea (C1) a imobilului sediului Oficiului Judeţean Satu Mare.

Data publicarii
20.07.23 Exista 740.104 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71319000-7
Termenul limita pentru depunere:
26.07.23
Pretul estimativ:
14.250,00 RON - 14.250,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini si solicitare de oferte expertiza Satu Mare.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de expertiză tehnică (Exp. Th.) în vederea efectuării lucrărilor de reparaţii la clădirea (C1) a imobilului sediului Oficiului Judeţean Satu Mare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 14.250,00 lei, Termenul de prestare a serviciilor - 30 (treizeci) de zile lucrătoare de la data semnării contractului de către ambele...
Serviciile de expertiză tehnică (Exp. Th.) în vederea efectuării lucrărilor de reparaţii la clădirea (C1) a imobilului sediului Oficiului Judeţean Satu Mare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 14.250,00 lei, Termenul de prestare a serviciilor - 30 (treizeci) de zile lucrătoare de la data semnării contractului de către ambele părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Preţul trebuie exprimat în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contractului. Preţul ofertei va fi exprimat în lei/total operaţiuni solicitate prin Caietul de sarcini, fără TVA, conform anexei nr. 3. Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derulǎrii Contractului sau comenzii. Ofertele care nu se încadrează în valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. Conditii de plată: Prestatorul va emite factura pe adresa: ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, cont: RO51TREZ23F850100.20.12.00.X, A.T.C.P.M.B.. În situaţia în care dispoziţiile legale incidente obligă Prestatorul la transmiterea facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura, acesta va asigura respectarea condiţiilor şi prevederilor reglementate prin O.U.G. nr. 120/2021, precum şi celelalte acte normative emise în aplicarea acesteia. În cuprinsul facturii electronice se va utiliza codul de angajament prevăzut în comandă/contract. Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor. In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu