Feedback
I.D.: 37292732

Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de curăţenie la sediul Oficiului Judeţean Covasna

Data publicarii
18.07.19 Exista 886.985 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
24.07.19
Pretul estimativ:
2.100,00 RON - 2.100,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1092922.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de curăţenie la sediul Oficiului Judeţean Covasna, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 2.100 lei, (350,00 lei/lună) Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Preţurile trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirec...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de curăţenie la sediul Oficiului Judeţean Covasna, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 2.100 lei, (350,00 lei/lună) Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Preţurile trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contractului. Preţul ofertei va fi exprimat în lei, total operaţiuni solicitate prin Caietul de sarcini, fără TVA, conform anexei nr. 3. Se va specifica dacă firma este plătitoare sau neplătitoare de TVA. Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derulǎrii Contractului sau comenzii. Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. Conditii de plată: Prestatorul va emite factura pe adresa : ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, cont: RO03TREZ23F850100.20.01.30.X, A.T.C.P.M.B. şi se va transmite la adresa: ANCOM DR Cluj din Cluj-Napoca, str. Câmpeni, nr.28. Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor. In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu