Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Termenul de prestare a serviciilor - 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii;
-Garanţia de bună execuţie
1.1. (1) EXECUTANTUL ga...
Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Termenul de prestare a serviciilor - 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii;
-Garanţia de bună execuţie
1.1. (1) EXECUTANTUL garantează buna execuţie, cantitativă şi calitativă, a obligaţiilor care fac obiectul Contractului, prin constituirea, în termen de cel mult 5 (cinci) zile lucrătoare de la semnarea Contractului de către ambele părţi, a garanţiei de bună execuţie conform prevederilor art. 40 alin. (1) din Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016, în valoare de 390,00 Lei, reprezentând 10% din preţul total al Contractului prevăzut la pct. 4.1., fără TVA.
(2) Garanţia de bună execuţie se poate constitui prin:
a) instrument de garantare irevocabil emis de o instituţie de credit din România sau alt stat sau de o societate de asigurări valabil până la data de 31.12.2019, emisă exclusiv în favoarea ACHIZITORULUI
sau
b) virament bancar în favoarea ACHIZITORULUI în contul nr. RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trezoreria Operativă a Mun. Bucureşti
sau
c) depunerea sumei în numerar la casieria ACHIZITORULUI,
1.2. În situaţia în care EXECUTANTUL nu constituie garanţia de bună execuţie, Contractul se va rezoluţiona conform art. 18.1, lit. A).
1.3. (1) ACHIZITORUL are dreptul de a emite pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, în limita prejudiciului creat, dacă EXECUTANTUL nu îşi îndeplineşte obligaţiile asumate prin prezentul Contract. Anterior emiterii de pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, ACHIZITORUL are obligaţia de a notifica pretenţia atât EXECUTANTULUI cât şi emitentului instrumentului de garantare, dacă este cazul, precizând, totodată, obligaţiile care nu au fost respectate şi modul de calcul al prejudiciului conform prezentului Contract.
(2) În situaţia executării garanţiei de bună execuţie, total sau parţial, EXECUTANTUL are obligaţia de a reîntregi garanţia în cauză raportat la restul rămas de executat, în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la solicitarea ACHIZITORULUI. În cazul neîndeplinirii aceste obligaţii, prevederile pct. 11.2 se aplică în mod corespunzător.
(3) Dacă garanţia de bună execuţie nu acoperă integral valoarea prejudiciului, ACHIZITORUL are dreptul de a solicita EXECUTANTULUI plata oricărei sume pentru acoperirea integrală a prejudiciului suferit.
1.4. Garanţia acordată lucrărilor executate este distinctă de garanţia de bună execuţie a Contractului.
1.5. Părţile convin eliberarea/restituirea garanţiei de bună execuţie în conformitate cu prevederile art. 42 alin. (4) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cf solicitarii de oferte atasate.