Feedback
I.D.: 38387389

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj,

Data publicarii
12.09.19 Exista 749.645 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48921000-0
Termenul limita pentru depunere:
19.09.19
Pretul estimativ:
3.900,00 RON - 3.900,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1102484.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Termenul de prestare a serviciilor - 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii; -Garanţia de bună execuţie 1.1. (1) EXECUTANTUL ga...
Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Termenul de prestare a serviciilor - 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii; -Garanţia de bună execuţie 1.1. (1) EXECUTANTUL garantează buna execuţie, cantitativă şi calitativă, a obligaţiilor care fac obiectul Contractului, prin constituirea, în termen de cel mult 5 (cinci) zile lucrătoare de la semnarea Contractului de către ambele părţi, a garanţiei de bună execuţie conform prevederilor art. 40 alin. (1) din Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016, în valoare de 390,00 Lei, reprezentând 10% din preţul total al Contractului prevăzut la pct. 4.1., fără TVA. (2) Garanţia de bună execuţie se poate constitui prin: a) instrument de garantare irevocabil emis de o instituţie de credit din România sau alt stat sau de o societate de asigurări valabil până la data de 31.12.2019, emisă exclusiv în favoarea ACHIZITORULUI sau b) virament bancar în favoarea ACHIZITORULUI în contul nr. RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trezoreria Operativă a Mun. Bucureşti sau c) depunerea sumei în numerar la casieria ACHIZITORULUI, 1.2. În situaţia în care EXECUTANTUL nu constituie garanţia de bună execuţie, Contractul se va rezoluţiona conform art. 18.1, lit. A). 1.3. (1) ACHIZITORUL are dreptul de a emite pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, în limita prejudiciului creat, dacă EXECUTANTUL nu îşi îndeplineşte obligaţiile asumate prin prezentul Contract. Anterior emiterii de pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, ACHIZITORUL are obligaţia de a notifica pretenţia atât EXECUTANTULUI cât şi emitentului instrumentului de garantare, dacă este cazul, precizând, totodată, obligaţiile care nu au fost respectate şi modul de calcul al prejudiciului conform prezentului Contract. (2) În situaţia executării garanţiei de bună execuţie, total sau parţial, EXECUTANTUL are obligaţia de a reîntregi garanţia în cauză raportat la restul rămas de executat, în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la solicitarea ACHIZITORULUI. În cazul neîndeplinirii aceste obligaţii, prevederile pct. 11.2 se aplică în mod corespunzător. (3) Dacă garanţia de bună execuţie nu acoperă integral valoarea prejudiciului, ACHIZITORUL are dreptul de a solicita EXECUTANTULUI plata oricărei sume pentru acoperirea integrală a prejudiciului suferit. 1.4. Garanţia acordată lucrărilor executate este distinctă de garanţia de bună execuţie a Contractului. 1.5. Părţile convin eliberarea/restituirea garanţiei de bună execuţie în conformitate cu prevederile art. 42 alin. (4) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cf solicitarii de oferte atasate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii a gardului de la sediul Oficiului Judeţean Satu Mare 16.05.22
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii a gardului de la sediul Oficiului Judeţean Satu Mare, 27.05.21
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, 03.10.19
Servicii de mentenanţă pentru "Sistemul de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente" 19.12.23
IMPREJMUIRE PANOURI FONOIZOLANTE  
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la rece, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau  
Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 1 – DRDP Timişoara; Lot 2 – DRDP Cluj;Lot 3 – DRDP Braşov ;Lot 4 – DRDP Iaşi ;Lot 5- DRDP Constanţa ;Lot 6 – DRDP Buzau.  
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la cald, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau  
Servicii de mentenanţă (service planificat) şi reparaţii (service neplanificat)  
Servicii de mentenanta si asistenta tehnica echipamente