Feedback
I.D.: 36752932

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la instalaţia de încălzire din dotarea ANCOM DR Cluj,

Data publicarii
24.06.19 Exista 1.044.513 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45331221-1
Termenul limita pentru depunere:
27.06.19
Pretul estimativ:
77.100,00 RON - 77.100,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1088150.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparaţii la instalaţia de încălzire din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Termenul de prestare a serviciilor - 35 (treizecişicinci) de zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii; Pentru nerespectarea obligaţ...
Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparaţii la instalaţia de încălzire din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Termenul de prestare a serviciilor - 35 (treizecişicinci) de zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii; Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor/ executarea lucrărilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate/ lucrărilor executate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea contractului sau comenzii, fără TVA, pe fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea solicitării din partea achizitorului. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Preţul trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contractului. Preţul ofertei va fi exprimat în lei/, total operaţiuni solicitate prin Caietul de sarcini, fără TVA, conform anexei nr. 3. Se va specifica dacă firma este plătitoare sau neplătitoare de TVA. Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derulǎrii Contractului sau comenzii. Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu