Feedback
I.D.: 28643554

Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc

Data publicarii
04.06.18 Exista 745.593 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44512000-2
Termenul limita pentru depunere:
07.06.18
Pretul estimativ:
148,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1015060.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele care fac obiectul achiziţiei constau în furnizare cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc, în conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fara TVA: Valoarea estimată fără TVA – 148,00 lei, din care : 104,00 lei pentru lotul nr.1, 44,00 lei pentru lotul nr.2. 5. Condiţii contract: Termen de livrare: 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la semnarea con...
Produsele care fac obiectul achiziţiei constau în furnizare cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc, în conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fara TVA: Valoarea estimată fără TVA – 148,00 lei, din care : 104,00 lei pentru lotul nr.1, 44,00 lei pentru lotul nr.2. 5. Condiţii contract: Termen de livrare: 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la semnarea contractului de părţi sau confirmarea primirii comenzii. Pentru depăşirea termenelor asumate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea lotului, fără TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, penalităţi ce vor fi pretinse şi/sau deduse şi reţinute de către ANCOM din obligaţiile de plată a preţului, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile de întârziere nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM. Prezentarea propunerii financiare: Preţul trebuie exprimat în Lei, cu şi fără TVA, şi va include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de furnizarea produselor care fac obiectul prezentei achiziţii. OFERTANT, ANEXA NR.1 __________________ (denumirea/numele) DECLARAŢIE privind respectarea condiţiilor din solicitarea de oferte şi caietul de sarcini Subsemnatul(a)_______________________________, reprezentant lega/împuternicit al _______________________________________, (denumirea/numele şi sediul/adresa operatorului economic), în calitate de ofertant pentru, achizitii de furnizare cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc (cod CPV: 42636100-4), organizată de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii DR Cluj,declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedura de achiziţie şi a sancţiunilor aplicate falsului în declaraţii că ,,oferta prezentată respectă toate cerinţele şi condiţiile precizate în solicitarea de ofertă şi caietul de sarcini” pentru lotul nr. ………, pentru care depunem ofertă. Subsemnatul(a) declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înteleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem. Data completării: ___________ OFERTANT, _________________________
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
servicii de montare-demontare- echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 14 loturi. 17.05.18
servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj, împărţit în 10 loturi. 12.04.18
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc. 10.07.18
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. 14.08.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu. 29.08.18
Servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiul Judeţean Braşov şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor judeţene Sălaj, Maramureş şi Braşov 05.11.19
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere pentru dozatoare de apă la sediul DR Cluj (5 aparate) şi sediile oficiilor judeţene, câte un aparat în fiecare locaţie. 06.11.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificări instalaţii gaz la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor şi Sibiu. 25.09.18
Servicii de acces pe o perioadă de 1 an de zile de la subscripţie la actualizări pentru licenţa FME Server 01.07.24