Feedback
I.D.: 30776880

Contract sau comandă având ca obiect furnizare produse Baterii şi Acumulatori.

Data publicarii
18.09.18 Exista 565.008 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31430000-9
Pretul estimativ:
29.425,00 RON
 
 
Documente participare:
  1. 6-ADV1035297.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CPV: 31411000-0, 31430000-9.Produsele care fac obiectul achiziţiei constau în furnizare produse Baterii şi Acumulatori, în conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini anexat. Procedura este împărţită în 7 (şapte) loturi. Nr. crt. lot Denumire Cod CPV Cantitate Nr. buc. Preţ unitar estimat (Lei, la care se adaugă TVA) Preţ total estimat (Lei, la care se adaugă TVA) 1 Baterii 9V 31411000-0 31 buc 10,00 310,00 2 Bater...
CPV: 31411000-0, 31430000-9.Produsele care fac obiectul achiziţiei constau în furnizare produse Baterii şi Acumulatori, în conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini anexat. Procedura este împărţită în 7 (şapte) loturi. Nr. crt. lot Denumire Cod CPV Cantitate Nr. buc. Preţ unitar estimat (Lei, la care se adaugă TVA) Preţ total estimat (Lei, la care se adaugă TVA) 1 Baterii 9V 31411000-0 31 buc 10,00 310,00 2 Baterii AA 31411000-0 269 buc 5,00 1.345,00 3 Baterii AAA 31411000-0 106 buc 5,00 530,00 4 Acumulatori AA 31430000-9 88 buc 20,00 1.760,00 5 Acumulatori AAA 31430000-9 54 buc 20,00 1.080,00 6 Acumulatori 12V 7Ah 31430000-9 214 buc 100,00 21.400,00 7 Acumulatori FNB-83 31430000-9 10 buc 300,00 3.000,00 Oferta financiară, va fi întocmită conform modelului din Anexa nr.2 şi va conţine preţul unitar şi preţul total exprimat în Lei, fără TVA. Preţul unitar, fără TVA, trebuie să se încadreze în valoarea estimată unitară, fără TVA, prevăzută la pct. 5 (valoarea estimatî), din prezenta Solicitare de Oferte. În situaţia în care preţul unitar, fără TVA, al fiecărui produs ofertat, nu se încadrează în valoarea estimată unitară, fără TVA, oferta va fi considerată inacceptabilă. Termen de livrare: 20 (douăzeci) de zile lucrătoare de la semnarea contractului de părţi sau confirmarea primirii comenzii. Pentru depăşirea termenelor asumate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea lotului, fără TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, penalităţi ce vor fi pretinse şi/sau deduse şi reţinute de către ANCOM din obligaţiile de plată a preţului, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile de întârziere nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau comandă având ca obiect furnizare materiale pentru întreţinere şi funcţionare.  
Contract sau comandă având ca obiect furnizare materiale pentru întreţinere şi fucţionare 25.09.18
Servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii autovehicule Dacia Duster şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj 22.07.22
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 71356100-9). 29.11.18
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc. 10.07.18
Comandă având ca obiect achiziţia de furnizare 2 buc genţi de aluminiu. 13.04.22
Contract/Comandă cadru pe bază de solicitare având ca obiect servicii de furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru ATV-ul din parcul auto al DRC, precum şi prestarea de servicii de întreţinere a acestuia. 06.06.19
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu. 29.08.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere pentru dozatoare de apă la sediul DR Cluj (5 aparate) şi sediile oficiilor judeţene, câte un aparat în fiecare locaţie. 06.11.18