Feedback
I.D.: 74071895

Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, încărcare şi reparare a stingătoarelor din dotarea ANCOM DR Cluj

Data publicarii
13.10.22 Exista 364.306 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
19.10.22
Pretul estimativ:
1.393,00 RON - 1.393,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini Sol de oferte servicii stingatoare.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de verificare, încărcare şi reparare a stingătoarelor din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Termenul de prestare: maxim 10 zile lucrătoare de la confirmarea primirii comenzi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: În Propunerea financiară detaliată se va prezenta ta...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de verificare, încărcare şi reparare a stingătoarelor din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Termenul de prestare: maxim 10 zile lucrătoare de la confirmarea primirii comenzi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: În Propunerea financiară detaliată se va prezenta tariful de verificat şi încărcat stingătoare si valoarea totală a pieselor de schimb, care va rămâne în sumă fixă conform anexei 2. Ofertele care nu se încadrează în valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. Preţurile ofertate vor rămâne neschimbate pe toată perioada derulării contractului/comenzii. Preţul pieselor de schimb care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie pretul pieselor de schimb furnizate şi montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract/comandă respectiv 390,00 de lei fără TVA. Conditii de plată: Prestatorul va emite factura pe adresa : ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, cont: RO03TREZ23F850100.20.01.30.X, A.T.C.P.M.B. şi se va transmite la adresa: ANCOM DR Cluj din Cluj-Napoca, str. Câmpeni, nr.28. Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor. In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu