Serviciile care fac obiectul achiziţiei “servicii de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu ” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împăţită în 5 (cinci) lotur...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei “servicii de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu ” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împăţită în 5 (cinci) loturi.
Valoarea estimată fără TVA – 4.130,00 lei, din care 760,00 lei pentru verificari tehnice periodice centrale, lotul nr.1; din care 3.370 lei pentru verificări tehnice periodice instalaţii gaz (1.090 lei pentru lotul nr.2, 760 lei pentru lotul nr.3, 760,00 lei, pentru lotul nr.4 şi 760,00 lei pentru lotul nr.5).
5. Condiţii contract:
Termenul de prestare a serviciilor, trebuie să fie: În intervalul de 30 de zile calendaristice ?nainte de expirarea verificării tehnice periodice pentru loturile: 2,3.
În termen de max 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului sau de la data confirmării primirii comenzilor pentru loturile: 1, 4, 5.
Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de recepţie.
Pentru depăşirea termenului asumat, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea lotului, fără TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, penalităţi ce vor fi pretinse şi/sau deduse şi reţinute de către ANCOM din obligaţiile de plată a preţului, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere.
În cazul în care penalităţile de întârziere nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM.
Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi.
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
Se vor specifica tarif pentru o verificare, pentru fiecare lot în parte. Se va prezenta preţul (tariful) pentru o verificare pe fiecare lot şi va fi publicat în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro).
ANEXELE 1, 2, 3- SUNT PE SITE UL www.ancom.org.ro, sectiunea anunturi achizitii publice,