Feedback
I.D.: 36626542

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii aparate de aer condiţionat din dotarea ANCOM DR Cluj

Data publicarii
18.06.19 Exista 784.533 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Termenul limita pentru depunere:
21.06.19
Pretul estimativ:
38.710,00 RON - 38.710,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1086580.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparaţii aparate de aer condiţionat din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 38.710,00 lei, defalcată pe loturi astfel: • Lotul 1: valoare estimată 2.900 lei (1.500 lei reprezintă valoarea reviziei, 200 lei reprezintă valoarea constatare,...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparaţii aparate de aer condiţionat din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 38.710,00 lei, defalcată pe loturi astfel: • Lotul 1: valoare estimată 2.900 lei (1.500 lei reprezintă valoarea reviziei, 200 lei reprezintă valoarea constatare, 840 lei valoarea pieselor iar 360 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 2: valoarea estimată 2.800 lei (1.300 lei reprezintă valoarea reviziei, 300 lei reprezintă valoarea constatare, 840 lei valoarea pieselor iar 360 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 3: valoarea estimată 3.700 lei (1.900 lei reprezintă valoarea reviziei, 200 lei reprezintă valoarea constatare, 1.120 lei valoarea pieselor iar 480 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 4: valoarea estimată 2.550 lei (1.250 lei reprezintă valoarea reviziei, 200 lei reprezintă valoarea constatare, 770 lei valoarea pieselor iar 330 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 5: valoarea estimată 3.800 lei ( 2.000 lei reprezintă valoarea reviziei, 200 lei reprezintă valoarea constatare, 1.120 lei valoarea pieselor iar 480 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 6: valoarea estimată 3.460 lei (2.060 lei reprezintă valoarea reviziei, 200 lei reprezintă valoarea constatare, 840 lei valoarea pieselor iar 360 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 7: valoarea estimată 3.750 lei (1.950 lei reprezintă valoarea reviziei, 200 lei reprezintă valoarea constatare, 1.120 lei valoarea pieselor iar 480 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 8: valoarea estimată 2.750 lei (1.350 lei reprezintă valoarea reviziei, 200 lei reprezintă valoarea constatare, 840 lei valoarea pieselor iar 360 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 9: valoarea estimată 6.450 lei (3.150 lei reprezintă valoarea reviziei, 500 lei reprezintă valoarea constatare, 1.960 lei valoarea pieselor iar 840 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 10: valoarea estimată 900 lei (400 lei reprezintă valoarea reviziei, 100 lei reprezintă valoarea constatare, 280 lei valoarea pieselor iar 120 lei reprezintă valoarea manoperei); • Lotul 11: valoarea estimată 5.650 lei (3.850 lei reprezintă valoarea reviziei, 200 lei reprezintă valoarea constatare, 1.120 lei valoarea pieselor iar 480 lei reprezintă valoarea manoperei); Oferta se va transmite până la data de 21.06.2019 (inclusiv), prin publicare în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro). După publicarea ofertei în catalogul electronic din SEAP, ofertantul va anunţa postarea ofertei, printr-un email, la adresa dana.oltean@ancom.org.ro. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate şi pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. Oferta trebuie să fie valabilă cel puţin până la data de 21.07.2019.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii aparate de aer condiţionat din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50730000-1). 28.06.19
ANVELOPE PROFIL DE VARA SI IARNA  
Servicii de întreţinere şi reparaţii aparate de aer condiţionat aflate la site-uri şi antene din cadrul ANCOM DR Cluj 01.09.20
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii centrale termice ale ANCOM DR Cluj 06.05.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii centrale termice ale ANCOM DR Cluj 15.06.20
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Servicii de întreţinere, reparaţii centrale termice şi instalaţii din dotarea ANCOM DR Cluj 15.06.22
Servicii de întreţinere şi reparaţii centrale termice 07.03.23
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 06.06.18
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE ECHIPAMENT MEDICAL