Feedback
I.D.: 28812050

Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc

Data publicarii
11.06.18 Exista 261.766 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44512000-2
Termenul limita pentru depunere:
14.06.18
Pretul estimativ:
148,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1016880.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele care fac obiectul achiziţiei constau în furnizare cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc, în conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fara TVA: Valoarea estimată fără TVA – 148,00 lei, din care : 104,00 lei pentru lotul nr.1, 44,00 lei pentru lotul nr.2. 5. Condiţii contract: Termen de livrare: 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la semnarea co...
Produsele care fac obiectul achiziţiei constau în furnizare cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc, în conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fara TVA: Valoarea estimată fără TVA – 148,00 lei, din care : 104,00 lei pentru lotul nr.1, 44,00 lei pentru lotul nr.2. 5. Condiţii contract: Termen de livrare: 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la semnarea contractului de părţi sau confirmarea primirii comenzii. Pentru depăşirea termenelor asumate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea lotului, fără TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, penalităţi ce vor fi pretinse şi/sau deduse şi reţinute de către ANCOM din obligaţiile de plată a preţului, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile de întârziere nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare: Preţul trebuie exprimat în Lei, cu şi fără TVA, şi va include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de furnizarea produselor care fac obiectul prezentei achiziţii. Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toat? perioada derulării Contractului. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract/Comandă cadru pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de transport de bunuri cu mijloace de transport ȋnchiriate (pe platformă). 30.05.19
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificat şi încărcat stingătoare din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50413200-5), 29.11.18
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări de amenajare pentru sala serverelor şi cablare structurată a sediului DR Cluj 09.07.18
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexa, pot fi vizualizate şi pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. 23.08.18
Contract/ comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 24.02.21
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de curătenie la sediile ANCOM DR Cluj şi anume sediile oficiilor judeţene Covasna şi Satu Mare. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi. 28.08.18
Contract SAU comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 27.02.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, 04.10.19
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare acumulatori auto. 19.09.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare mufe adaptoare, mufe de închidere si filtre de curent continuu.în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. 10.07.14