Feedback
I.D.: 59259044

Contract "Servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere"

Data publicarii
27.07.21 Exista 1.083.122 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356200-0
Pretul estimativ:
48.322,40 RON - 48.322,40 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicită prestarea de "Servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere", în conformitate cu cerinţele şi specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini. Valoarea estimata este de 48.322,40 lei fără TVA. - Valoarea estimata este de 28.993,44 lei fără TVA, pentru o perioada de derulare a contractului de 6 luni, respectiv pana la 31.12.2021 şi reprezintă valoare...
Se solicită prestarea de "Servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere", în conformitate cu cerinţele şi specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini. Valoarea estimata este de 48.322,40 lei fără TVA. - Valoarea estimata este de 28.993,44 lei fără TVA, pentru o perioada de derulare a contractului de 6 luni, respectiv pana la 31.12.2021 şi reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele. Pentru anul 2021, respectiv până la 31.12.2021: - Copii Plotter (echivalent A4) - 0,07 (tarif) x 4,032 A4 x 6 luni = 1.693,44 lei - Copii B/W - 0,0215 (tarif) x 100.000 (copii B/W) x 6 luni = 12.900,00 lei; - Copii Color A4 - 0,096 (tarif) x 25.000 (copii color) x 6 luni = 14.400,00 lei. Se estimează prelungirea contractului cu o perioada de 4 luni în anul 2022, în condiţiile în care vor exista resurse financiare alocate cu aceasta destinaţie, în conformitate cu prevederile art. 165, alin. (1) din HG 395/2016. Pentru anul 2022, perioada 01.01.2022 - 31.04.2022 (pentru o perioada de derulare a contractului de 4 luni), estimăm o valoare de 19.328,96 lei fără TVA: - Copii Plotter (echivalent A4) - 0,07 (tarif) x 4,032 A4 x 4 luni = 1.128,96 lei - Copii B/W - 0.0215 tarif x 100.000 (copii B/W) x 4 luni = 8.600,00 lei; - Copii color - 0,096 tarif x 25.000 (copii color) x 4 luni = 9.600,00 lei. Pentru achiziţia de "Servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere", valoarea estimată totală este de 48.322,40 lei fără TVA şi reprezintă valoarea ce conţine şi valoarea posibilei suplimentări a serviciilor cu 4 luni în anul 2022, în limita creditelor bugetare aprobate .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere"  
Contract de servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe 3 loturi  
Contract servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj 16.03.22
Servicii de mentenanţă preventivă si corectivă pentru instalaţii HVAC si sanitare din Centrul Municipal Integrat pentru Situaţii de Urgenta (C.M.I.S.U.) din Şoseaua Cotroceni nr. 34, Bucureşti, administrat de către Direcţia Generala Situaţii de Urgenta, Statistici si Strategii – Direcţia Înzestrare Materiala si Situaţii de Urgenta  
Servicii pentru controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie - campania 2021 25.06.21
Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA"  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
SERVICII DE REPARARE ŞI DE ÎNTREŢINERE A AUTOVEHICULELOR