1. CAIET DE SARCINI LAPTOP – MINIM 35 BUCATI
Componentă Descriere configuraţie minimală – LAPTOP
Procesor Procesor Intel® Core™ i7
Frecventa nominala procesor: min. 1.8 GHz
Frecventa turbo: min. 4 GHz
Cache – min. 8MB
Nuclee: min. 4
Memorie Capacitate memorie: min. 16GB, ofertat în configuratie 2x8 GB
Sloturi memorie: min. 2
Video Procesor grafic: Intel® UHD Graphics sau echivalent,
Rezolutie optimă: min. 1...
1. CAIET DE SARCINI LAPTOP – MINIM 35 BUCATI
Componentă Descriere configuraţie minimală – LAPTOP
Procesor Procesor Intel® Core™ i7
Frecventa nominala procesor: min. 1.8 GHz
Frecventa turbo: min. 4 GHz
Cache – min. 8MB
Nuclee: min. 4
Memorie Capacitate memorie: min. 16GB, ofertat în configuratie 2x8 GB
Sloturi memorie: min. 2
Video Procesor grafic: Intel® UHD Graphics sau echivalent,
Rezolutie optimă: min. 1920x1080,
Display Diagonala: 15,6"
Tip Display: LED, anti-glare
Stocare Capacitate stocare: min. SSD M2 512 GB
Audio/ Camera video Audio: boxe stereo integrate,
Camera: WebCam HD şi microfon încorporate
Comunicaţii Placă de reţea: integrată, 10/100/1000 Mbps,
WiFi: 802.11 a/b/g/n/ac,
Bluetooth: min. v4.2
Tastatură Tastatura numerică: Da
Touchpad: Da
Interfete I/O - 1xVGA(sau adaptor USB-VGA)
- HDMI,
- 1xLAN RJ-45,
- min. 2xUSB 3.0,
- 1xUSB type C,
- 1x headphone/ microphone ( combo)
Baterie 4 celule Li-Ion, high capacity non-detaşabilă
Alimentare 220V, 50-60Hz, AC Adapter inclus
Greutate Max. 3 kg
Accesorii incluse - geantă pentru transport,
- mouse optic, acelaşi producător ca şi laptopul ofertat
Garanţie producător Minimum 3 ani
Software Microsoft Windows 10 Pro/ 64biti,
Licenţă Office 2019 Standard – OEM,
Se va livra cu sistemul de operare şi suita Office preinstalate
1.1.1 Garanţie
Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanţie pentru cel puţin perioada solicitată pentru fiecare produs. Perioada de garanţie începe de la data recepţiei calitative/procesului verbal de instalare şi punere în funcţiune sau în cazul amânării din cauze care nu ţin de Contractant, la un interval de 30 zile de la acceptarea produselor.
Pentru scopul acestei proceduri, noţiunea de "defect" trebuie interpretată ca un comportament al produsului diferit de parametrii agreaţi de părţi de instalare a echipamentelor, având ca referinţă pentru determinarea defectelor specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Orice HDD defect va fi inlocuit fara a se returna Contractantului HDD-ul initial (acesta poate contine informatii confidentiale sau cu caracter de secret de serviciu).
1.1.2 Livrare, ambalare, etichetare, transport şi asigurare pe durata transportului
Termenul de livrare este cel menţionat pentru fiecare produs în parte.
Un produs este considerat livrat când toate activităţile în cadrul contractului au fost realizate şi produsul / echipamentul este instalat, funcţionează la parametrii agreaţi şi este acceptat de Autoritatea Contractantă.
Produsele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la locul indicat de Autoritatea Contractanta pentru fiecare produs în parte. Fiecare produs va fi însoţit de toate subansamblele/părţile componente necesare punerii şi menţinerii în funcţiune.
Contractantul va ambala şi eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deteriorare în timpul transportului acestora către destinaţia stabilită.
Ambalajul trebuie prevăzut astfel încât să reziste, fără limitare, manipulării accidentale, expunerii la temperaturi extreme, sării şi precipitaţiilor din timpul transportului şi depozitării în locuri deschise. În stabilirea mărimii şi greutăţii ambalajului Contractantul va lua în considerare, acolo unde este cazul, distanta faţă de destinaţia finală a produselor furnizate şi eventuala absenţă a facilităţilor de manipulare la punctele de tranzitare.
Transportul şi toate costurile asociate sunt în sarcina exclusiva a contractantului. Produsele vor fi asigurate împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului şi cauzate de orice factor extern.
Contractantul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat al produselor şi se consideră că a luat în considerare toate dificultăţile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens şi nu va invoca nici un motiv de întârziere sau costuri suplimentare.
1.1.3 Operaţiuni cu titlu accesoriu
1.1.3.1 Instalare, punere în funcţiune, testare
Contractantul va asambla produsele la locul indicat de Autoritatea Contractantă şi vor efectua impreuna testele funcţionale ale produsului. Testarea produsului va avea în vedere elemente precum testare în condiţii de utilizare "reală"; funcţionalităţi care trebuie testate; criterii de succes/eşec ale testelor; aceste elemente se vor stabili de comun acord în vedere efectuării testării, care va constitui şi componenta de testare în vederea recepţiei.
1.1.3.2 Suport tehnic
Pe toata durata contractului şi în perioada de garanţie, Contractantul va asigura suport tehnic.
Contractantul va asigura un punct de contact (ex. de tip help-desk) dedicat personalului autorizat al Autorităţii Contractante, unde se poate semnala orice problema/defecţiune care necesita intervenţie în perioada de garanţie sau solicita suport tehnic contractantului în gestionarea unui incident, disponibil de luni până vineri intre orele 8.00 - 16.00, pentru a se asigura ca orice situaţie semnalata este tratata cu promptitudine.