Contract sectorial având ca obiect prestări servicii de proiectare pe 4 loturi pentru investiţiile :
LOT 1 "Realizarea de noi sisteme de alimentare cu energie termică a consumatorilor racordaţi la 6 CT existente în municipiul Bacău – Racordarea CT 3/5 Dr. Aroneanu la SACET Bacău" - actualizare SF,
LOT 2 "Realizarea de noi sisteme de alimentare cu energie termică a consumatorilor racordaţi la 6 CT existente în municipiul...
Contract sectorial având ca obiect prestări servicii de proiectare pe 4 loturi pentru investiţiile :
LOT 1 "Realizarea de noi sisteme de alimentare cu energie termică a consumatorilor racordaţi la 6 CT existente în municipiul Bacău – Racordarea CT 3/5 Dr. Aroneanu la SACET Bacău" - actualizare SF,
LOT 2 "Realizarea de noi sisteme de alimentare cu energie termică a consumatorilor racordaţi la 6 CT existente în municipiul Bacău – Racordarea CT Grup Şcolar Anghel Saligny, CT 1 Parc, CT Prefectura la SACET Bacău " - actualizare SF,
LOT 3 "Dezvoltarea pieţei de energie termică - Racordarea la SACET a Bisericii Trei Ierarhi Bacău"- SF,
LOT 4 ,,Alimentarea cu gaze naturale din magistrala Transgaz a surselor de producere a energiei termice de pe platforma din strada Chimiei nr. 6, Bacău "- actualizare studiu de fezabilitate, documentaţie cadastrală, studii topo, geo, documentaţie obţinere CU, documentaţie obţinere avize.
Obiectul contractului este constituit din următoarele etape :
a).planuri topo, vizate de OCPI;
b).documentaţie pentru obţinerea certificatului de urbanism;
c).documentaţie pentru obţinerea avizelor şi acordurilor de amplasament;
d).actualizare studiu de fezabilitate.
Valoarea estimata a procedurii simplificate este 207.000,00 lei fara TVA, alcatuita din:
A. Valoarea estimata lot 1: 50.000,00 lei fara TVA
B. Valoarea estimata lot 2: 91.000,00 lei fara TVA
C. Valoarea estimata lot 3: 35.000,00 lei fara TVA
D. Valoarea estimata lot 4: 31.000,00 lei fara TVA
Durata
Lot 1: 50 zile
Lot 2: 60 zile
Lot 3: 50 zile
Lot 4: 50 zile
Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, este de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde, o singură dată, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.