Feedback
I.D.: 60150665

Contract prestari servicii de elaborare a Studiului de Fezabilitate la obiectivul de investiţii "Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota" în incinta imobilului situat în şoseaua Privighetorilor nr.1A, sector 1, municipiul Bucureşti

Data publicarii
21.08.21 Exista 995.379 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71241000-9
Termenul limita pentru depunere:
22.09.21
Pretul estimativ:
4.594.360,50 RON - 4.594.360,50 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 21.08.21 Publicat la 04.09.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract prestari servicii de elaborare a Studiului de Fezabilitate la obiectivul de investiţii "Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota" în incinta imobilului situat în şoseaua Privighetorilor nr.1A, sector 1, municipiul Bucureşti A. In conformitate cu prevederile Art.160 alin (1) din Legea nr. 98/2016, termnul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solic...
Contract prestari servicii de elaborare a Studiului de Fezabilitate la obiectivul de investiţii "Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota" în incinta imobilului situat în şoseaua Privighetorilor nr.1A, sector 1, municipiul Bucureşti A. In conformitate cu prevederile Art.160 alin (1) din Legea nr. 98/2016, termnul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de a depunerea a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile Art.160 alin (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10 -a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in masura in care sunt transmise in termenul precizat. Specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul caietului de sarcini, precum si in anexa, sectiunea loturi, fisa de date. Activităţile pe care operatorul economic le va realiza, vor include, dar nu se va rezuma la următoarele servicii prezentate în cuprinsul de mai jos şi care sunt descrise în cele ce urmează: a) Elaborare Studiu de Fezabilitate b) Obţinerea tuturor avizelor/acordurilor faza Studiu de Fezabilitate, conform certificatului de urbanism, precum si avizele/acordurile solicitate de Autoritatea contractanta c) Analiza amplasamentului – propuneri preliminare de mobiliare/amenajare d) Planurile generale de amenajare a tuturor nivelurilor, cu detalierea principalelor zone funcţionale si a modului de organizare a circuitelor (fluxuri) medicale e) Conceptul/Design-ul arhitectural (fatade la alegere, sectiuni relevante, pespective exterioare şii perspective interioare, schiţe, scheme funcţionale/volumetrice, colaje, randări şi/sau propuneri sugestive care să evidenţieze soluţia propusă) f) Elaborarea studiilor de specialitate necesare obiectivului de investiţii, respectiv studiu geotehnic şi/sau studii de analiză şi stabilitate a terenului - verificat de către verificator tehnic atestat, studiu hidrologic, hidrogeologic, studiu topografic vizat de OCPI, studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată pentru creşterea performanţei energetice, studiu de trafic şi studiu de circulaţie, studiu peisagistic pentru zonele de amenajare spaţii verzi, diverse documentaţii urbanistice,studiu de impact asupra sănătăţii publice, studiu specific pentru obţinerea avizului AACR, alte studii specifice pe care prestatorulle consideră necesare în funcţie de specificul zonei şi al obiectivului de investiţie şi care pot condiţiona soluţiile tehnice. g) Asistenţă tehnică în calitate de proiectant pentru susţinerea în faţa tuturor comisiilor de specialitate, în Consiliul Interministerial, Consiliul Tehnico - economic al M.A.I., etc. în vederea avizării documentaţiilor şi după caz, precum si asistenta tehnica la elaborarea Cererii de Finanţare în situaţia în care se accesează fonduri europene, mai ales PNNR şi completarea cererilor de finanţare/modificarea/adaptarea documentaţiilor conform cerinţelor instituţiilor avizatoare. h) Prestatorul va întocmi orice documentaţie necesară pentru obţinerea acordurilor/avizelor solicitate de organismele autorizate, chiar dacă acestea nu au fost menţionate în certificatul de urbanism ca fiind necesare. i) Realizarea de către Prestator a modificărilor aferente documentaţiilor întocmite, în situaţia în care se solicită de către Consiliul Tehnico - Economic al M.A.I., Consiliul Interministerial sau alte organisme avizatoare. j) Orice alte studii ulterioare necesare investiţiei (ex. de impact asupra mediului, etc).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de refacere/recuperare a capacităţii de muncă Paul Greceanu – Bucureşti (proiectare şi execuţie lucrări)  
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 14 Politie" 14.07.20
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 9 Politie" 14.07.20
Dintr-o eroare a fost publicat prezentul anunt, a se vedea anuntul anterior ADV 1331475 din 22.11.2022, Servicii de elaborare a unei documentaţii tehnico-economice 29.11.22
Servicii de elaborare a unei documentaţii tehnico-economice, faza Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii necesară accesării fondurilor necesare realizării obiectivului de investiţii cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/ 24.11.22
Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 – pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti"  
Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 - pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti  
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice faza S.F. aferentă obiectivului de investiţii "Demolare şi Reconstruire Sediu Secţia 18 Poliţie", amplasat în Str. Constantin Minculescu, nr. 14-16, sector 5, Bucureşti 26.02.24
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice faza D.A.L.I. aferentă obiectivului de investiţii "Consolidare, Modernizare şi Extindere Sediu Secţia 18 Poliţie", amplasat în Str. Constantin Minculescu, nr. 14-16, sector 5, Bucureşti  
elaborare a unei documentaţii tehnico - economice, faza "Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii (D.A.L.I.)" pentru realizarea obiectivului: CONSOLIDARE şi MODERNIZARE imobil D.G.E.P.. 24.05.24