1.Obiectul contractului il constituie activitatea de “COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR REZULTATE DIN ACTIVITATEA MEDICALA A SPITALULUI CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU”.
2. Ridicarea deseurilor rezultate din activitatea medicala a spitalului se va realiza conform prevederilor Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 1.226 din 3 decembrie 2012, Anexa 1, art.12, din urmatoarele spatii de depozitare temporara:
a)...
1.Obiectul contractului il constituie activitatea de “COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR REZULTATE DIN ACTIVITATEA MEDICALA A SPITALULUI CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU”.
2. Ridicarea deseurilor rezultate din activitatea medicala a spitalului se va realiza conform prevederilor Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 1.226 din 3 decembrie 2012, Anexa 1, art.12, din urmatoarele spatii de depozitare temporara:
a) Sectia Clinica Chirurgie Pediatrica, Sectia Ortopedie Pediatrica, Sectia ATI, Compartiment Primire Urgente, Laborator Radiologie si Imagistica Medicala – locatia din Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr.1-3
b) Sectiile Clinice Pediatrie I si II, Laborator Analize Medicale, Laborator Radiologie si Imagistica Medicala, Farmacie, Sectia de Cercetare in Bolile Neurologice la Copii, Ambulatoriul Integrat – locatia din Sibiu, Str. Pompeiu Onofreiu nr. 2-4
c) Sectia Boli Infectioase – locatia din Sibiu, Str. Transilvaniei 2-4 - un post de paza permanent, 24 de ore
2. Categoriile de deseuri ce urmeaza a fi ridicate sunt: 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09, 15 01 10*
3. Cantitatea de deseuri din activitatea medicala ce face obiectul contractului este de:
a. maxim 2.000 kg / luna.
b. maxim 24.000 kg / 12 luni [perioada (01.05.2018-31.12.2018) + (01.01.2019-30.04.2019)]
Cantitatea de deseuri care face obiectul contractului reprezinta o estimare pe baza istoricului autoritatii contractante si poate varia lunar, functie de numarul de pacienti care au beneficiat efectiv de servicii medicale in spital / luna.
Valoarea serviciilor pe care autoritatea contractanta are obligaţia de a o achita Prestatorului va fi cea rezultata din consumul efectiv de deseuri medicale conform formularelor de expeditie transport deseuri periculoase lunare.
In situatia in care cantitatea totala de deseuri medicale estimata a se produce in spital pe toata perioada contractului nu se realizeaza pana la data expirarii contractului, autoritatea contractanta va plati doar cantitatea de deseuri medicale efectiv realizata conform formularelor de expeditie transport deseuri periculoase lunare.
Contractul va inceta de drept la data la care se finalizeaza colectarea intregii cantitati de deseuri medicale estimate a rezulta din activitatea medicala a achizitorului ce face obiectul contractului, in conditiile in care aceasta cantitate este colectata in intregime inainte de termenul de expirare al contractului.
4. La preluarea deseurilor reprezentatii achizitorului si prestatorului vor intocmi si semna formularul de expeditie transport deseuri periculoase.
5. Eliminarea finala a deseurilor periculoase si a deseurilor anatomo-patologice se va realiza prin incinerare.
6. Eliminarea deseurilor se va realiza la o instalatie ecologica autorizata cu respectarea prevederilor din Legea nr. 211/15.11.2011.
Pentru descrierea completa a serviciilor ce fac obiectul prezentului anunt - a se vedea caietul de sarcini anexat.