Autoritatea contractantă îşi propune să atribuie un contract de achiziţie publică de prestări servicii de arhivare, selecţionare, depozitare, gestionare şi curierat ale documentelor de arhivă, contract cu executare succesivă, până la data de 31.12.2022, existând posibilitatea prelungirii duratei sale, prin încheierea unui act adiţional, pentru o perioadă de cel mult 4 luni, în conformitate cu art. 165, alin (1), în măsura î...
Autoritatea contractantă îşi propune să atribuie un contract de achiziţie publică de prestări servicii de arhivare, selecţionare, depozitare, gestionare şi curierat ale documentelor de arhivă, contract cu executare succesivă, până la data de 31.12.2022, existând posibilitatea prelungirii duratei sale, prin încheierea unui act adiţional, pentru o perioadă de cel mult 4 luni, în conformitate cu art. 165, alin (1), în măsura în care există fonduri alocate cu această destinaţie.
Având în vedere protocolul de asociere nr. 107041/04.10.2021, între Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti, D.G.A.S.P.C. Sector 5 şi D.I.T.L. Sector 5, de aplicare în comun a procedurii de licitaţie deschisă pentru încheierea unui acord-cadru de servicii de arhivare a documentelor, de procesare a documentelor şi depozitarea acestora.
La data întocmirii prezentei documentaţii, această licitaţie, iniţiată prin anunţul de participare nr. [CN1035938], este suspendată. Prin urmare, contractul se va încheia pentru perioada de până la data de 31.12.2022.
Contractul va înceta la momentul finalizării, prin atribuirea acordului-cadru, a licitaţiei sus menţionate.
În cazul în care procedura de licitaţie publică sus menţionată nu se finalizează prin atribuirea unui acord-cadru până la data de 31.12.2022, atunci contractul se va putea prelungi până la data de 30.04.2023.
Conform art. 165 din anexa la H.G. nr. 395/2016, valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată până la data de 31.12.2022 (în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele), iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări dacă există resurse financiare alocate cu această destinaţie, fiind încheiat, în acest sens, un act adiţional la contract până la data de 30.04.2023.
Autoritatea contractantă răspunde oricărei solicitări de clarificare într-o perioadă ce nu trebuie să depăşească, de regulă, 2 zile calendaristică de la primirea solicitării, şi numai în cazul solicitărilor primite cu cel puţin 3 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor transmite la adresa achizitii@dgaspc5.ro.