Feedback
I.D.: 36712298

Contract prestări servicii curăţenie şi dezinfecţie_pavilioane medicale

Data publicarii
21.06.19 Exista 263.792 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90900000-6
Termenul limita pentru depunere:
10.07.19
Pretul estimativ:
465.039,50 RON - 465.039,50 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1046252.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Avand in vedere faptul ca serviciile de curatenie si dezinfectie profesionale, pe langa importanta indiscutabila a produselor chimice, materialelor auxiliare si consumabile, echipamentelor si utilajelor utilizate in proces, sunt, in cea mai mare parte, prestatii executate prin munca (actiune) fizica directa, factorul uman avand in acest sens o influenta extrem de importanta in privinta calitatii prestatiei, pentru realizare...
Avand in vedere faptul ca serviciile de curatenie si dezinfectie profesionale, pe langa importanta indiscutabila a produselor chimice, materialelor auxiliare si consumabile, echipamentelor si utilajelor utilizate in proces, sunt, in cea mai mare parte, prestatii executate prin munca (actiune) fizica directa, factorul uman avand in acest sens o influenta extrem de importanta in privinta calitatii prestatiei, pentru realizarea unui nivel calitativ corespunzator al serviciilor solicitate se impune folosirea de resurse umane cu o formare profesionala adecvata, obtinuta prin sisteme de recrutare, formare, calificare, training, testare si control, eficiente si continue. Totodata, intregul personal operativ implicat in contract trebuie, in mod obligatoriu, sa fie atestat, conform Legii, pentru prestarea serviciilor ce urmeaza a fi atribuite. De asemenea, nivelul calitativ al prestatiei este influentat de modul in care activitatile si resursele umane angrenate in proces sunt corespunzator monitorizate. Din acest motiv, ofertantii vor introduce, in Planul de Intretinere, Planul de Control al Calitatii care va fi adoptat pentru contract. Toate activitatile legate de gestionarea personalului si de monitorizarea continua a calitatii serviciilor trebuie sa faca parte din procedurile interne utilizate in mod curent de prestatorii profesionisti. Pentru motivele mai sus mentionate, cu scopul de a evalua capacitatile efective ale fiecarui ofertant de a presta serviciile care fac obiectul prezentei proceduri, in procesul de evaluare a ofertelor, Autoritatea Contractanta va analiza in mod atent documentele suport prezentate de fiecare ofertant, prin care acesta va dovedi ca detine sisteme de management eficiente si potrivite scopului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu