Feedback
I.D.: 17986903

Contract pina la 31.12.2017 avand ca obiect furnizarea de activitati de asistenta sociala catre C.I.A. Agnia.

Data publicarii
27.02.17 Exista 12.333 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85310000-5
Termenul limita pentru depunere:
02.03.17
Pretul estimativ:
15.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie un contract pina la 31.12.2017 avand ca obiect furnizarea de activitati de asistenta sociala catre C.I.A. Agnita, care ofera servicii pentru persoane varstnice cu handicap.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE DE ACTIVITATI DE ASISTENTA SOCIALA CATRE C.I.A. AGNITA 09.01.18
determinarea valorii estimate a contractului avand ca obiect furnizare de activitati de asistenta sociala 22.02.17
Furnizarea de produse si anume: Produse alimentare conform specificatiilor descrise in Caietul de sarcini si prezentul anunt publicitar de catre furnizorul/furnizorii declarant/i castigator/i, la sediul fiecarui centru rezidential de copii pentru anul 2017(pana la 31.12.2017). 20.12.17
Obiectul achzitiei consta in furnizarea de produse si anume: “CARTUSE DE TONER” - COD CPV 30125100-2 de catre furnizorul declarant castigator, la sediul Centrului de Plasament “Gulliver”, str.Hegel nr.14 Sibiu, pentru anul 2017(pana la 31.12.2017). 21.11.17
Furnizarea de produse si anume: “CARTUSE DE TONER” - COD CPV 30125100-2 de catre furnizorul declarant castigator, la sediul Centrului de Plasament “Gulliver” pentru anul 2017(pana la 31.12.2017). 19.12.17
Servicii de paza 24ore/zi, perioada februarie 2017 – 31.12.2017, pentru Consiliul Jude?ean Sibiu, Centrul Militar Jude?ean Sibiu ?i Inspectoratul pentru Servicii de Urgen?a ”Cpt. Dumitru Croitoru” al jude?ului Sibiu. 25.01.17
ACHIZITIE SERVICII CURATENIE PENTRU PERIOADA 01.09.2017 -31.12.2017 25.08.17
Servicii de paza 24 ore/zi, perioada 01.05.2017 - 31.12.2017, pentru Complexul de Servicii Prichindelul Sibiu, str. Bastionului, nr. 6, judetul Sibiu. 24.04.17
Servicii de paza 24ore/zi, perioada 01.01.2017 – 31.12.2017, pentru Consiliul Judetean Sibiu, Centrul Militar Judetean Sibiu si Inspectoratul pentru Servicii de Urgenta ”Cpt. Dumitru Croitoru” al judetului Sibiu 15.12.16
Servicii de colectare deseuri medicale pana la data de 31.12.2017 pentru Complexul de Servicii Prichindelul Sibiu,strada Bastionului,nr.6,jud.Sibiu. 27.07.17