Contractul pentru achiziţia de echipamente IT în cadrul proiectului "Asigurarea echipamentelor IT necesare activităţilor educaţionale online, în contextul pandemiei provocate de virusul SARS-Cov2" a fost promovat în contextul accesării fondurilor nerambursabile alocate prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritară 2 - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitiv...
Contractul pentru achiziţia de echipamente IT în cadrul proiectului "Asigurarea echipamentelor IT necesare activităţilor educaţionale online, în contextul pandemiei provocate de virusul SARS-Cov2" a fost promovat în contextul accesării fondurilor nerambursabile alocate prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritară 2 - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă, Prioritatea de investiţii 2c. Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e-incluziune, e-cultură, e-sănătate, Obiectivul Specific 2.4 Creşterea gradului de utilizare a internetului, Acţiunea 2.3.3 – Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul eeducaţie, e-incluziune, e-sănătate şi e-cultură – SECŢIUNEA E-EDUCAŢIE, Cod apel: POC/882/2/4/. Având în vedere condiţionarea finalizării achiziţiei de existenţa tuturor surselor de finanţare nerambursabile, pentru realizarea proiectului "Asigurarea echipamentelor IT necesare activităţilor educaţionale online, în contextul pandemiei provocate de virusul SARS-Cov-2", cod SMIS 144667, SEMNAREA CONTRACTULUI pentru achiziţia de echipamente IT SE VA REALIZA DOAR DUPĂ SEMNAREA CONTRACTULUI DE FINANŢARE . În cazul în care , indiferent de motive , contractul de finanţare nu se va semna , Autoritatea Contractantă (AC), după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării , îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire , în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare , în conformitate cu prevederile art.212, alin(1) lit.c din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică .Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că AC nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire , indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă AC a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu . Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă . Termen de rãspuns la solicitarile de clarificãri: în a 12-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. AC răspunde doar la solicitările de clarificări transmise în termen. Numãr zile pânã la care se pot solicita clarificãri înainte de data limitã de depunere a ofertelor : 20 zile.