Lucrări de reparaţii curente la faţadă, reparaţii curente interioare, înlocuire tâmplărie PVC, reparaţii instalaţie sanitară, electrică şi termică la pavilionul F, cazarma 1207 Bacău;-pentru lotul 1.
Lucrări de reparaţii curente la hidroizolaţie terasă, faţadă, reparaţii curente interioare, înlocuire tâmplărie PVC, reparaţie instalaţie sanitară şi electrică la pavilionul A, cazarma 328 Piatra Neamţ-pentru lotul 2.
Lucrări d...
Lucrări de reparaţii curente la faţadă, reparaţii curente interioare, înlocuire tâmplărie PVC, reparaţii instalaţie sanitară, electrică şi termică la pavilionul F, cazarma 1207 Bacău;-pentru lotul 1.
Lucrări de reparaţii curente la hidroizolaţie terasă, faţadă, reparaţii curente interioare, înlocuire tâmplărie PVC, reparaţie instalaţie sanitară şi electrică la pavilionul A, cazarma 328 Piatra Neamţ-pentru lotul 2.
Lucrări de reparaţii la acoperiş tip şarpantă, faţadă, construcţii interioare, instalaţii interioare (sanitare, canalizare, electrice şi încălzire) şi instalaţia de împământare la pavilionul L, cazarma 530 Galaţi -pentru lotul 3.
Lucrări de reparaţii curente la reţeaua de canalizare, cazarma 482 Roman-pentru lotul 4.
Lucrări de reparaţii la acoperiş tip şarpantă, tâmplărie exterioară/interiaoră PVC, tencuieli şi zugrăveli interioare/exterioare, reparaţii trotuare şi reparaţii la instalaţia electrică interioară şi paratrăsnet la pavilionul F, lucrări de reparaţii la construcţii exterioare şi interioare la pavilionele I1 şi I2, cazarma 333 Botoşani-pentru lotul 5.
Lucrări de reparaţii curente la reţeaua electrică exterioară, cazarma 482 Roman-pentru lotul 6.
NOTA 1: Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
NOTA 2: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de maxim 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
NOTA 3: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţilor suplimentare în a 11–a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, ţinând cont şi de prevederile Notificării ANAP cu privire la modalitatea de punere în aplicare a dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016.
Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la nota 2, va pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a oferi un răspuns în termenul menţionat la nota 3 şi drept urmare solicitarea se va considera TARDIVĂ.