Lucrari de reparaţii curente la faţadă, acoperiş tip şarpantă, construcţii interioare, instalaţii interioare: sanitare, termice şi electrice la pavilionul F din cazarma 482 Roman - pentru lotul 1;
Lucrari de reparaţii curente la construcţii interioare, înlocuire tâmplărie PVC, instalaţii interioare de încălzire, sanitare, electrice şi hidranţi la pavilionul C din cazarma 1204 Constanţa - pentru lotul 2;
Lucrari de reparaţ...
Lucrari de reparaţii curente la faţadă, acoperiş tip şarpantă, construcţii interioare, instalaţii interioare: sanitare, termice şi electrice la pavilionul F din cazarma 482 Roman - pentru lotul 1;
Lucrari de reparaţii curente la construcţii interioare, înlocuire tâmplărie PVC, instalaţii interioare de încălzire, sanitare, electrice şi hidranţi la pavilionul C din cazarma 1204 Constanţa - pentru lotul 2;
Lucrari de reparaţii la acoperiş tip şarpantă, faţadă, tâmplărie exterioară şi instalaţia paratrăsnet la pavilioanele B1 şi B3 din cazarma 328 Piatra Neamţ - pentru lotul 3;
Lucrari de reparaţii la acoperiş tip şarpantă, faţadă, construcţii interioare, instalaţii interioare: sanitare, canalizare, termice şi electrice la pavilioanele E şi F din cazarma 398 Iaşi - pentru lotul 4;
Lucrari de reparaţii curente la reţeaua termică exterioară şi reţeaua de canalizare în cazarma 333 Botoşani - pentru lotul 5.
NOTA 1: Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
NOTA 2: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de maxim 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
NOTA 3: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţilor suplimentare în a 11–a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, ţinând cont şi de prevederile Notificării ANAP cu privire la modalitatea de punere în aplicare a dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016.
Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la nota 2, va pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a oferi un răspuns în termenul menţionat la nota 3 şi drept urmare solicitarea se va considera TARDIVĂ.