Lucrari de reparații curente la fațadă, acoperiș tip șarpantă, construcții interioare, instalații interioare: sanitare, termice
și electrice la pavilionul F din cazarma 482 Roman - pentru lotul 1;Lucrari de reparații curente la construcții interioare,
înlocuire tâmplărie PVC, instalații interioare de încălzire, sanitare, electrice și hidranți la pavilionul C din cazarma 1204
Constanța - pentru lotul 2;Lucr...
Lucrari de reparații curente la fațadă, acoperiș tip șarpantă, construcții interioare, instalații interioare: sanitare, termice
și electrice la pavilionul F din cazarma 482 Roman - pentru lotul 1;Lucrari de reparații curente la construcții interioare,
înlocuire tâmplărie PVC, instalații interioare de încălzire, sanitare, electrice și hidranți la pavilionul C din cazarma 1204
Constanța - pentru lotul 2;Lucrari de reparații la acoperiș tip șarpantă, fațadă, tâmplărie exterioară și instalația paratrăsnet
la pavilioanele B1 și B3 din cazarma 328 Piatra Neamț - pentru lotul 3;Lucrari de reparații la acoperiș tip șarpantă, fațadă,
construcții interioare, instalații interioare: sanitare, canalizare, termice și electrice la pavilioanele E și F din cazarma
398 Iași - pentru lotul 4;Lucrari de reparații curente la rețeaua termică exterioară și rețeaua de canalizare în cazarma 333
Botoșani - pentru lotul 5.NOTA 1: Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate,
se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea
contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea
nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în
conformitate cu dispoziţiile legii.NOTA 2: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul
limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în
legătură cu documentaţia de atribuire este de maxim 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.NOTA 3: În conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor
solicitărilor de clarificare/informaţilor suplimentare în a 11–a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea
ofertelor, ţinând cont şi de prevederile Notificării ANAP cu privire la modalitatea de punere în aplicare a dispoziţiilor
art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016. Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la nota 2, va pune
autoritatea contractantă în imposibilitatea de a oferi un răspuns în termenul menţionat la nota 3 şi drept urmare solicitarea
se va considera TARDIVĂ.