Lucrări de reparaţii curente la acoperiş, reparaţii asterială, înlocuirea învelitorii din tablă, reparaţii curente la faţadă şi înlocuirea tâmplăriei la pavilionul A din cazarma 768 Iaşi, pentru lotul I.
Lucrări de reparaţii curente la faţada exterioară a pavilionului A şi reparaţii la împrejmuirea cu gard din prefabricate de beton în cazarma 393 Huşi, pentru lotul II.
NOTA 1: Modificarea contractului de achiziţie publică,...
Lucrări de reparaţii curente la acoperiş, reparaţii asterială, înlocuirea învelitorii din tablă, reparaţii curente la faţadă şi înlocuirea tâmplăriei la pavilionul A din cazarma 768 Iaşi, pentru lotul I.
Lucrări de reparaţii curente la faţada exterioară a pavilionului A şi reparaţii la împrejmuirea cu gard din prefabricate de beton în cazarma 393 Huşi, pentru lotul II.
NOTA 1: Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
NOTA 2: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de maxim 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
NOTA 3: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţilor suplimentare în a 11–a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, ţinând cont şi de prevederile Notificării ANAP cu privire la modalitatea de punere în aplicare a dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016.
Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la nota 2, va pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a oferi un răspuns în termenul menţionat la nota 3 şi drept urmare solicitarea se va considera TARDIVĂ.