Prin prezentul contract de lucrări se doreşte reconfigurarea exterioarelor aferente clădirii Palatului Administrativ care se face cu adoptarea unor soluţii constructive moderne, creându-se un spaţiu urban înnoit, cu caracter deschis şi primitor.
Lucrările de execuţie care fac obiectul prezentei proceduri presupun următoarele:
Reconfigurarea exterioarelor aferente clădirii Palatului Administrativ se face cu adoptarea uno...
Prin prezentul contract de lucrări se doreşte reconfigurarea exterioarelor aferente clădirii Palatului Administrativ care se face cu adoptarea unor soluţii constructive moderne, creându-se un spaţiu urban înnoit, cu caracter deschis şi primitor.
Lucrările de execuţie care fac obiectul prezentei proceduri presupun următoarele:
Reconfigurarea exterioarelor aferente clădirii Palatului Administrativ se face cu adoptarea unor soluţii constructive moderne, creându-se un spaţiu urban înnoit, cu caracter deschis şi primitor.
Se amenajează laturile exterioare ale clădirii spre sud (faţada principală), est (faţada laterală dreapta) şi vest (faţada laterală stânga).
De asemenea, sunt propuse lucrări de reparaţii la finisajele curţii interioare dinspre latura vestică a clădirii, curte care a fost uşor deteriorată în urma lucrărilor de reabilitare a faţadelor, cu păstrarea soluţiei adoptate de proiectant (2010).
Pe latura nordică a Palatului Administrativ, înspre Piaţa Eftimie Murgu, se amenajează o platformă de beton (4 x 11 m) pentru amplasarea a două echipamente tip chiller, care fac parte integrantă din noul sistem de încălzire / climatizare a corpului vechi.
Lucrările prevăzute sunt din specializările: arhitectură (conceptul de amenajare), rezistenţă (consolidare platformă acces, infrastructură trotuare, etc.), instalaţii electrice (iluminat arhitectural al faţadelor), instalaţii sanitare (sistem aspersoare întreţinere zone verzi).
Lucrarile afernte prezentei documentatii, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, documentatiei postate in SEAP si a legislatiei in vigoare.
Lucrarile care fa cobiecul prezentei proceduri se vor realiza in 9 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor de către beneficiar, conform documentaţiei de atribuire
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 7-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 12 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute este cuprinsă în BUGETUL proiectului, conform Devizului General al proiectului, in cuantum maxim de 20 % din C+M calculat conf. legii (H.G. nr. 907/2016) şi pot fi accesate oricând în timpul derulării contractului, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
În măsura în care modificările nu sunt substanţiale, din contravaloarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, vor fi decontate doar lucrări care pot interveni pe parcursul derulării contractului (conform H.G. nr. 907/2016), în baza preţurilor unitare ofertate, prin aplicarea prevederilor art. 221 alin. (1), lit. a), e) şi f) din Legea nr. 98/2016, dacă este cazul