Feedback
I.D.: 104848112

Contract lucrări – proiectare şi execuţie: "Asigurarea infrastructurii universitare în cadrul Universităţii de Ştiinţele Vieţii "Regele Mihai I" din Timişoara prin Modernizare Căminul 1, Căminul 2, Cantină în regim P+1E", cod e-PNRR 2094640718

Data publicarii
30.10.24
Coduri CPV
45214700-7 45212422-0 45300000-0 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
15.11.24
Pretul estimativ:
23.940.960,59 RON - 23.940.960,59 RON
Documente participare:
  1. CAMINUL 2 merged.pdf
  2. camin 1_compressed.pdf
  3. CANTINA_merged.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedura derulată are ca scop atribuirea serviciilor şi a lucrărilor privind "Asigurarea infrastructurii universitare în cadrul Universităţii de Ştiinţele Vieţii "Regele Mihai I" din Timişoara prin Modernizare Căminul 1, Căminul 2, Cantină în regim P+1E". În baza contractului de servicii ce urmează a fi atribuit, executantul are obligaţia de a elabora şi executa următoarele: În cadrul prezentului contract, vor fi prestat...
Procedura derulată are ca scop atribuirea serviciilor şi a lucrărilor privind "Asigurarea infrastructurii universitare în cadrul Universităţii de Ştiinţele Vieţii "Regele Mihai I" din Timişoara prin Modernizare Căminul 1, Căminul 2, Cantină în regim P+1E". În baza contractului de servicii ce urmează a fi atribuit, executantul are obligaţia de a elabora şi executa următoarele: În cadrul prezentului contract, vor fi prestate SERVICIILE privind: - Documentaţii tehnice necesare avize/acorduri/autorizaţii – la faza D.T.A.C.- conform CU şi Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor (Documentaţia tehnică – D.T. pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – D.T.A.C.), - Elaborare Proiect Tehnic şi detalii de execuţie; - Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor. Pe baza Proiectului tehnic verificat prin grija beneficiarului, vor fi executate LUCRĂRILE necesare realizării obiectivului propus, având următoarele componente: - Modernizare Căminul 1 (nr. cad. 407412-C11); - Modernizare Căminul 2 (nr. cad. 407412-C12); - Modernizare şi extindere Cantină în regim P+1E în campus universitar (nr. cad. 407412-C5). Activităţile ce fac obiectul prezentei proceduri se vor realiza in 9 luni (1 lună proiectare si 8 luni execuţie), conform documentaţiei de atribuire. Activităţile aferente prezentei documentaţii, respectiv proiectarea si execuţia lucrărilor prezentei proceduri, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, documentaţiei tehnice postate in SEAP si a legislaţiei in vigoare. Valoarea totala estimata, astfel cum este prevazuta in devizul general la nivel de studiu de fezabilitate, este de : 23.940.960,59 lei fara TVA, defalacata dupa cum urmeaza: - 23.768.460,59 lei excl. TVA - reprezentând componenta de execuţie lucrări; - 172.500,00 lei excl. TVA - reprezentând componenta de proiectare. Ofertanţii nu vor avea nicio obligaţie în raport cu valorile componentelor (şi cu nicio altă linie de deviz), acestea fiind orientative, oferta comparându-se în ansamblul său cu valoarea estimată a contractului. Valoarea totală estimată a contractului nu conţine valoarea "cheltuielilor diverse şi neprevăzute" (estimată la 3%), respectiv suma de 566.540,52 lei, calculată conform legii ( HG 907/2016), fonduri care pot fi accesate/utilizate oricând pe durata implementării contractului, în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea 98/2016. Din contravaloarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, vor fi decontate doar lucrări care pot interveni pe durata implementării contractului (în conformitate cu HG 907/2016), prin aplicarea prevederilor art.221 din Legea 98/2016, dacă este cazul. Categoria de cheltuieli intitulată ''diverse şi neprevăzute" nu este inclusă în valoarea estimată a contractului, dar a fost luată în considerare pentru determinarea procedurii aplicabile. Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL. Autoritatea contractantă va transmite răspunsul consolidat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost adresate în termenul precizat la punctul I.3).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de execuţie lucrări " Modernizare DJ 593B Parţa Petroman " 25.03.24
Lucrări de execuţie privind realizarea obiectivului de investiţii "Desfiinţare construcţii existente stadion Dan Păltinişanu" 07.10.24
Contract de execuţie LUCRĂRI (proiectare şi execuţie) privind " Lărgire la 4 benzi a DJ 692, sector DN 69-SÂNANDREI " 31.10.23
Contract de execuție LUCRĂRI (proiectare și execuție) privind ” Lărgire la 4 benzi a DJ 692, sector DN 69-SÂNANDREI ”  
Contract de executie LUCRĂRI în vederea realizării obiectivului de investiţie publică din cadrul proiectului "Modernizare DJ 691: Lărgirea la 4 benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timişoara şi Centura Timişoara – Autostrada A1 (km 12+975)"- LOTUL 1 - km 2+725 - 5+800, Cod SMIS 111992  
Lucrări (proiectare şi execuţie) privind realizarea obiectivului de investiţie publică "Modernizare DJ 585 limită jud. Caraş Severin – Visag, km 36+200 – 38+540, L = 2,34 km" 10.05.23
Contract de lucrări – proiectare şi execuţie " Modernizare DJ 593C Şag (DJ 593) - Sânmihaiu Român (DJ 591A)"  
LUCRĂRI – proiectare şi execuţie privind "Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico - economice - faza DTAC, Proiect tehnic şi detalii de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de construire privind investiţia Construire imobil - Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă "Dumitru Ciumăgeanu" – Corp C1 – Şcoală clasă pregătitoare 20.01.25
LUCRĂRI – proiectare și execuție privind ”Servicii de elaborare a documentației tehnico - economice - faza DTAC, Proiect tehnic și detalii de execuție, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor de construire privind investiția Construire imobil - Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă „Dumitru Ciumăgeanu” – Corp C1 – Școală clasă pregătitoare 30.12.24
LUCRĂRI – proiectare și execuție privind ”Servicii de elaborare a documentației tehnico - economice - faza DTAC, Proiect tehnic și detalii de execuție, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor de construire privind investiția Construire imobil - Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă „Dumitru Ciumăgeanu” – Corp C1 – Școală clasă pregătitoare 20.01.25