Activitățile aferente prezentei documentații, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, documentației
tehnice postate in SEAP si a legislației in vigoare.Lucrările care fac obiectul prezentei proceduri, se vor realiza in maxim
24 luni de la data ordinului administrativ, conform documentației de atribuire.Principalele tipuri de lucrări pentru realizarea
investiției prevăzute prin...
Activitățile aferente prezentei documentații, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, documentației
tehnice postate in SEAP si a legislației in vigoare.Lucrările care fac obiectul prezentei proceduri, se vor realiza in maxim
24 luni de la data ordinului administrativ, conform documentației de atribuire.Principalele tipuri de lucrări pentru realizarea
investiției prevăzute prin contract sunt:• modernizarea drumului județean cu o bandă de circulație pe sens;• intersecții cu
drumurile și străzile laterale;• realizare unui sens giratoriu la km 17+884;• accese la proprietăți;• stații de autobuz;•
parcări în intravilan și în extravilan cu dotări minime;• refugii auto;• 2 platforme de cântărire auto pentru cântarul mobil;•
platformă de cântărire auto existentă – modernizare și dotare;• trecere la nivel cu calea ferată la km 18+355 a drumului județean
(km20+385 CF 217 Timișoara Est – Radna) – amenajare trecere la nivel cu dale elastice;• trecere la nivel cu calea ferată
la km 40+268; a drumului județean (km45+105 CF 217 Timișoara Est – Radna) – amenajare trecere la nivel cu dale elastice și
instalație SAT;• iluminat stradal și rețele electrice;• realizarea dispozitivelor de colectare și scurgere a apelor pluviale;•
realizarea podețelor tubulare și a podețelor dalate;• reparații la podul de la km 18+779 și la podul de la km 42+600;• elemente
de siguranța circulației;Valoarea estimata de 85.543.196,57 lei fără TVA, nu cuprinde contravaloarea cheltuielilor diverse
și neprevăzute, acestea nu vor face obiectul procedurii, nu intra in valoarea de ofertare.Cheltuielile diverse și neprevăzute
sunt in cuantum de maxim 10% din CM, calculat conform legii (HG 907/2016) și pot fi accesate/utilizate oricând pe durata implementării
contractului, in conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările
ulterioare, în condițiile prevăzute la art.221 din Legea 98/2016.În măsura în care modificările nu sunt substanțiale, din
contravaloarea cheltuielilor diverse și neprevăzute, vor fi decontate doar lucrări care pot interveni pe durata implementării
contractului, in conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările
ulterioare, (conform HG 907/2016), în baza prețurilor unitare ofertate, prin aplicarea prevederilor art.221 alin.(1), lit
a) si respectiv lit.e) si f) din Legea 98/2016, dacă este cazul. Autoritatea contractantă, pe parcursul derulării contractului
de lucrări, in cazul in care situația de pe teren o impune, poate recurge la aplicarea prevederilor art. 221 lit.e) si f)
din Legea 98/2016.Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare /informații
suplimentare, in a 12-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in condițiile in care solicitările
se vor adresa cu cel puțin 22 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificările depuse după
acest termen nu vor mai fi luate in considerare.