Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii suport tehnic si mentenanta preventiva "Sistem de management al documentelor” în vederea întretinerii echipamentelor hardware si sistemelor informatice implementate în cadrul ANR prin proiectul cu titlul "Monitorizarea si eficientizarea proceselor de lucru si a fluxului de documente la nivel central si la nivelul unitatilor teritoriale, pastrarea informatiei ...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii suport tehnic si mentenanta preventiva "Sistem de management al documentelor” în vederea întretinerii echipamentelor hardware si sistemelor informatice implementate în cadrul ANR prin proiectul cu titlul "Monitorizarea si eficientizarea proceselor de lucru si a fluxului de documente la nivel central si la nivelul unitatilor teritoriale, pastrarea informatiei în conditii sigure si cu costuri optime”, asigurarii suportului tehnic autorizat pentru platformele soft/hard achizi?ionate prin proiect.Achizitionarea de servicii de mentenanta si suport este dictata de dinamica de schimbare a proceselor automatizate de catre sistemul software implementat. Achizitionarea serviciilor de mentenanta preventiva si corectiva pentru o perioada de 12 luni este necesara pentru urmatoarele sisteme:
- Sistem de Management al Documentelor - sistem ce gestioneaza fluxurile de lucru si de documente, asigura timpi de raspuns optimi ?i în conditiile legii catre participantii la flux si/sau solicitanti în conditii corespunzatoare de transparenta
- Sistem de arhivare electronica a datelor - sistem ce asigura arhivarea electronica în conditiile legii
- Portal - asigura necesita?ile de informare, comunicare ?i prezentare în interiorul organizatiei dar ?i deschiderea catre exteriorul ei
- Sistem de etichetare/clasificare a documentelor/mesageriei electronice - sistem ce asigura clasificarea documentelor ?i emailurilor pentru ca acestea sa poata fi mai u?or gestionate ?i sa nu ajunga la destinatari nedori?i
- Sistem Business Intelligence - sistem ce ofera managementului de orice nivel un suport real ?i la timp (în timp real) pentru fundamentarea deciziilor, în sensul ca datele eterogene din sistemul informa?ional al institu?iei sunt prelucrate ?i oferite managementului în timp real sub forma de situa?ii, rapoarte, tablou de bord, indicatori, simulari, statistici
- Disaster Recovery Data Center - data center dotat cu echipamente hardware (servere, unita?i de stocare date, surse de curent neîntreruptibile, elemente active ?i pasive de re?ea), sistem antiefrac?ie, sistem de monitorizare ?i control acces, sistem de prevenire ?i stingere a incendiilor, sistem de ventila?ie ?i podea tehnologica, software specializat de arhivare ?i compresie, software.
-