Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii suport tehnic ?i mentenan?a preventiva “Sistem de management al documentelor” în vederea între?inerii echipamentelor hardware ?i sistemelor informatice implementate în cadrul ANR prin proiectul cu titlul “Monitorizarea ?i eficientizarea proceselor de lucru ?i a fluxului de documente la nivel central ?i la nivelul unita?ilor teritoriale, pastrarea informa?iei ...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii suport tehnic ?i mentenan?a preventiva “Sistem de management al documentelor” în vederea între?inerii echipamentelor hardware ?i sistemelor informatice implementate în cadrul ANR prin proiectul cu titlul “Monitorizarea ?i eficientizarea proceselor de lucru ?i a fluxului de documente la nivel central ?i la nivelul unita?ilor teritoriale, pastrarea informa?iei în condi?ii sigure ?i cu costuri optime”, asigurarii suportului tehnic autorizat pentru platformele soft/hard achizi?ionate prin proiect.Achizi?ionarea de servicii de mentenan?a ?i suport este dictata de dinamica de schimbare a proceselor automatizate de catre sistemul software implementat. Achizi?ionarea serviciilor de mentenan?a preventiva ?i corectiva pentru o perioada de 12 luni este necesara pentru urmatoarele sisteme:
- Sistem de Management al Documentelor – sistem ce gestioneaza fluxurile de lucru ?i de documente, asigura timpi de raspuns optimi ?i în condi?iile legii catre participan?ii la flux ?i/sau solicitan?i în condi?ii corespunzatoare de transparen?a
- Sistem de arhivare electronica a datelor – sistem ce asigura arhivarea electronica în condi?iile legii
- Portal - asigura necesita?ile de informare, comunicare ?i prezentare în interiorul organiza?iei dar ?i deschiderea catre exteriorul ei
- Sistem de etichetare/clasificare a documentelor/mesageriei electronice - sistem ce asigura clasificarea documentelor ?i emailurilor pentru ca acestea sa poata fi mai u?or gestionate ?i sa nu ajunga la destinatari nedori?i
- Sistem Business Intelligence – sistem ce ofera managementului de orice nivel un suport real ?i la timp (în timp real) pentru fundamentarea deciziilor, în sensul ca datele eterogene din sistemul informa?ional al institu?iei sunt prelucrate ?i oferite managementului în timp real sub forma de situa?ii, rapoarte, tablou de bord, indicatori, simulari, statistici
- Disaster Recovery Data Center – data center dotat cu echipamente hardware (servere, unita?i de stocare date, surse de curent neîntreruptibile, elemente active ?i pasive de re?ea), sistem antiefrac?ie, sistem de monitorizare ?i control acces, sistem de prevenire ?i stingere a incendiilor, sistem de ventila?ie ?i podea tehnologica, software specializat de arhivare ?i compresie, software.
-