Feedback
I.D.: 49094609

Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR Cluj

Data publicarii
24.08.20 Exista 1.162.979 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
17.09.20
Pretul estimativ:
83.980,00 RON - 83.980,00 RON
Documente participare:
  1. DRC Sectiunea V - FORMULARE MOBILIER 2020 .doc
  2. FisaDate_DF1092776.pdf
  3. DRC Sectiunea II -INSTRUCTIUNI MOBILIER 2020.docx
Locul realizarii:
Cluj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, impartite pe 4 (patru) loturi, astfel: - Lot 1: mobilier birou şi oficiu (cod CPV:39100000-3) - Lot 2: scaune (cod CPV:39100000-3) - Lot 3: rafturi metalice (cod CPV:39100000-3) - Lot 4: mese (cod CPV:39100000-3) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Valoarea estimata totala fara TVA: 83.98...
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, impartite pe 4 (patru) loturi, astfel: - Lot 1: mobilier birou şi oficiu (cod CPV:39100000-3) - Lot 2: scaune (cod CPV:39100000-3) - Lot 3: rafturi metalice (cod CPV:39100000-3) - Lot 4: mese (cod CPV:39100000-3) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Valoarea estimata totala fara TVA: 83.980,00 Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 1: 54.865,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 2: 23.990,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 3: 2.475,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 4: 2.650,00 lei Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ 19.09.19
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) 24.09.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contract de furnizare anvelope pentru autovehiculele ANCOM DR Cluj 11.03.20
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.07.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). 20.03.19
Contract servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj 16.03.22
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR CLUJ 24.03.21
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj 17.06.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRM 19.03.20