Feedback
I.D.: 40563519

Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ

Data publicarii
06.12.19 Exista 1.041.402 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Pretul estimativ:
390,00 RON - 390,00 RON
550,00 RON - 550,00 RON
900,00 RON - 900,00 RON
16,00 RON - 16,00 RON
490,00 RON - 490,00 RON
11.220,00 RON - 11.220,00 RON
395,00 RON - 395,00 RON
540,00 RON - 540,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Lotul nr. 1 – Blat laminat mobilier – 1 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier , în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 5. Lotul nr. 5 – scaune pliante – 6 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune pliante, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 4. Lotul nr. 4 – Masă de lucr...
1. Lotul nr. 1 – Blat laminat mobilier – 1 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier , în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 5. Lotul nr. 5 – scaune pliante – 6 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune pliante, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 4. Lotul nr. 4 – Masă de lucru – 1 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea masă de lucru, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 7. Lotul nr. 7 – Poliţă PAL protecţie perete – 1 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de poliţă PAL protecţie perete, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 2. Lotul nr. 2 – Scaune ergonomice birou cu braţe şi spătar înalt– 33 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 6. Lotul nr. 6 – Set masă fixă cu 6 scaune – 1 set., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de Set masă fixă cu 6 scaune , în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 8. Lotul nr. 8 – Rafturi Metalice – 5 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea rafturi metalice, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 3. Lotul nr. 3 – scaune vizitator – 7 buc., Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune vizitator, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ 19.09.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR Cluj  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3)  
Contract de furnizare anvelope pentru autovehiculele ANCOM DR Cluj  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contract de furnizare anvelope pentru autovehiculele ANCOM DR Cluj 11.03.20
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de aparate pentru măsurarea câmpului electric și magnetic (cod CPV 38424000-3) în conformitate cu cerințele minime obl... detalii pe www.e-licitatie.ro 12.11.18