Feedback
I.D.: 51071028

Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR Cluj

Data publicarii
29.10.20 Exista 899.152 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Pretul estimativ:
2.650,00 RON - 2.650,00 RON
23.990,00 RON - 23.990,00 RON
54.865,00 RON - 54.865,00 RON
2.475,00 RON - 2.475,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. Lotul nr. 4 - Mese, Pentru vizualizarea documentaţiei de atribuire încărcate în SEAP, operatorii economici trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fişierelor semnate electronic. Termenul de 60 de zile prevazut la pct. II.2.7 este de 60 de zile calendaristice.. 2. Lotul nr. 2 - Scaune, Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune, în conformitate cu prevederil...
4. Lotul nr. 4 - Mese, Pentru vizualizarea documentaţiei de atribuire încărcate în SEAP, operatorii economici trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fişierelor semnate electronic. Termenul de 60 de zile prevazut la pct. II.2.7 este de 60 de zile calendaristice.. 2. Lotul nr. 2 - Scaune, Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini. 1. Lotul nr. 1 - mobilier birou şi oficiu, Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou şi oficiu, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 3. Lotul nr. 3 – Rafturi metalice, Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de rafturi metalice, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ 19.09.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3)  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR Cluj 17.09.20
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) 24.09.19
Contract de furnizare anvelope pentru autovehiculele ANCOM DR Cluj  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.