Feedback
I.D.: 38255407

Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ

Data publicarii
05.09.19 Exista 1.256.154 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
19.09.19
Pretul estimativ:
14.501,00 RON - 14.501,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1052420.zip
Locul realizarii:
Cluj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 Blat laminat mobilier (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2 scaune ergonomice birou cu braţe şi spătar înalt – Lot 3 scaune vizitator (cod CPV: 39100000-3), Lot 4 Masă de lucru (cod CPV: 39100000-3), Lot 5 scaune pliante (cod CPV: 39100000-3), Lot 6 Set masa fixă cu 6 scaune (cod CPV: 39100000-3), Lot 7 Poliţă PAL, protecţie perete (cod...
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 Blat laminat mobilier (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2 scaune ergonomice birou cu braţe şi spătar înalt – Lot 3 scaune vizitator (cod CPV: 39100000-3), Lot 4 Masă de lucru (cod CPV: 39100000-3), Lot 5 scaune pliante (cod CPV: 39100000-3), Lot 6 Set masa fixă cu 6 scaune (cod CPV: 39100000-3), Lot 7 Poliţă PAL, protecţie perete (cod CPV: 39100000-3), Lot 8 Rafturi metalice (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta: ODV675 II.1.2) Cod CPV Principal: 39100000-3 II.1.3) Tip de contract: Furnizare Cumpărare II.1.4) Descrierea succintă Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, împărtite pe 8 (opt) loturi, astfel: - Lotul nr.1 – Blat laminat mobilier (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.2 – scaune ergonomice birou cu braţe şi spătar înalt (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.3 – scaune vizitator (cod CPV: 39100000-3), - Lotul nr.4 – Masă de lucru (cod CPV: 39100000-3), - Lotul nr.5 – scaune pliante (cod CPV: 39100000-3), - Lotul nr.6 – Set masa fixă cu 6 scaune (cod CPV: 39100000-3), - Lotul nr.7 – Poliţă PAL, protecţie perete (cod CPV: 39100000-3), - Lotul nr.8 – Rafturi metalice (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Valoarea estimata totala fara TVA: 14.501,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 1: 390,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 2: 11.220,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 3: 490,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 4: 395,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 5: 540,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 6: 550,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 7: 16,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 8: 900,00 lei Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu